Kolko pomoże wypromować aplikację kulinarną Cooklet

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kolko pomoże wypromować aplikację kulinarną Cooklet

Agencja Kolko nawiązała współpracę z twórcami kulinarnej aplikacji Cooklet. Do obowiązków agencji należeć będzie media relations przy okazji współpracy partnerskiej Cooklet z programem Top Chef emitowanym w telewizji Polsat.

Cooklet to stworzona w Polsce kulinarna aplikacja, która pozwala pasjonatom gotowania z całego świata wymieniać się ulubionymi przepisami, a także zbierać je wszystkie w jednej wirtualnej przestrzeni. Aplikacja istnieje na rynku od trzech lat, a jej twórcy mają już na koncie sukcesy zagraniczne. Odświeżona strategia komunikacji zakłada zwiększenie świadomości marki na polskim rynku. Jednym z pierwszych działań w tym kierunku jest współpraca partnerska z kulinarnym programem Top Chef, który jest jednym z najbardziej wyczekiwanych premier jesiennej ramówki w polskiej telewizji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach współpracy z Cooklet agencja Kolko będzie odpowiedzialna za media relations, organizację wydarzeń specjalnych oraz doradztwo strategiczne. Z ramienia agencji za projekt odpowiedzialna jest Marta Sadluk oraz Joanna Kółkowska. Klient sam się zgłosił do agencji. Kontrakt zawarto na dwa miesiące z możliwością przedłużenia. Do tej pory Cooklet nie korzystał z usług agencji PR.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij