Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Ruszyła kolejna odsłona kampanii Dan Cake promującej Smak Beztroski

W tegorocznej odsłonie platformy komunikacji marki Dan Cake eksponowane są kluczowe dla idei Smaku Beztroski wartości, takie jak wygoda użycia, oszczędność czasu i dobry smak produktów wypiekanych według najlepszych receptur od ponad 80 lat.
O autorze
2 min czytania 2019-05-20

Pierwszy etap kampanii potrwa do końca czerwca 2019 r. W tym czasie opublikowane zostaną cztery filmy na profilu Facebook marki Dan Cake, na kanale YouTube Spółki oraz na stronie smakbeztroski.pl, które będą głównym narzędziem komunikacji tegorocznej platformy promującej markę Dan Cake. Całość działań zostanie wzmocniona intensywną komunikacją w mediach społecznościowych Spółki i konkursem konsumenckim prowadzonym również za pośrednictwem strony smakbeztroski.pl. Jesienią tego roku będzie miał miejsce drugi etap kampanii, w trakcie którego planowana jest m.in. publikacja kolejnych trzech filmów, dwumiesięczna kampania billboardowa w 10 największych aglomeracjach Polski, ogólnopolski konkurs z ciekawymi nagrodami oraz event dla konsumentów.

Koncepcja kreatywna oraz scenariusze filmów przygotowane zostały przez agencję 19 Południk. Za produkcję filmów odpowiedzialne jest studio Talking Heads, natomiast reżyserem klipów jest Michał Bolland.

– Bardzo gruntownie przygotowaliśmy się do opracowania naszej platformy komunikacji Smak Beztroski. Zaczęliśmy w 2018 roku od badań etnograficznych, podczas których zapytaliśmy konsumentów o rzeczy dla nich najbardziej istotne. Stanowiły one fundament budowania platformy komunikacji, opartej o życiowy pragmatyzm i ograniczone zasoby czasu, jako istotnej wartości dla grupy docelowej. To właśnie czas jest tym, co Dan Cake próbuje nie tylko pomóc zaoszczędzić, ale nawet oddać konsumentom, aby Ci mogli skupić się na tym, co jest najistotniejsze w naszym życiu, m.in. zabawę z dziećmi, spotkania z przyjaciółmi, czy czytanie książek – powiedział Wiktor Kowalski, Brand Manager Dan Cake Polonia.

Pierwszoplanowym bohaterem zrealizowanych filmów jest Cukiernik, w którego rolę wcielił się Wiesław Kupczak (aktor Teatru Śląskiego w Katowicach). Kreuje on przyjazną i ciepłą postać gościnnego i troskliwego gospodarza miejsca, w którym każdy, niezależnie od potrzeb, znajduje coś dla siebie. Odwiedzają go tu: „Pani Spóźnialska”, „Tata” który przegrał zakład z żoną o organizację imprezy dla 12 koleżanek córeczki, „Pani Zaspana”, „Ślązak”, „Mama Indywidualistów”, „Mały Agent” i „Biznesmen”. Zamierzeniem twórców było stworzenie postaci nieco przerysowanych, dzięki czemu klimat filmów jest lekki i humorystyczny.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W pierwszej odsłonie kampanii można obejrzeć 4 pierwsze filmy, w których Cukiernika odwiedzają Pani Wiecznie Spóźnialska”, „Mama Małych Indywidualistów”, „Pani Zaspana” oraz „Ślązak”.




Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Kontynuujemy w tym roku komunikację naszej platformy Smak Beztroski. Tym razem kreujemy Cukiernię Dan Cake i powołujemy do życia postać Cukiernika, który gości różnych bohaterów, wzorowanych na najbardziej typowych postawach konsumenckich. Naszych bohaterów pokazujemy w zabawny, lekko przerysowany sposób, ale nie wyśmiewamy ich, bo dla każdego znajdzie się miejsce w Cukierni Beztroski – bajkowym miejscu na rogu, w którym sprzedawca zna wszystkich z imienia. Cechy poszczególnych postaci dobrane są w taki sposób, aby każdy mógł odnaleźć w nich cząstkę siebie, a co za tym idzie, poczuć się dobrze jako odbiorca marki – dodał Wiktor Kowalski.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się