TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Niestandardowa kampania Volkswagen T-Cross po raz pierwszy w Polsce z wykorzystaniem aroma-marketingu

Pod hasłem „T-Cross. Wszechstronny jak Ty” w kinach Cinema City w całej Polsce rusza niestandardowa kampania nowego crossovera Volkswagen T-Cross. Po raz pierwszy w Polsce marka zdecydowała się także na użycie aroma-marketingu, który dodatkowo wzmocni doznania wśród widzów w salach Verva 4DX.
O autorze
1 min czytania 2019-05-21

Zastosowanie marketingu sensorycznego w kampanii ma na celu wzbogacenie przekazu i dodatkowe zaakcentowanie najważniejszych treści zawartych w spocie.

– Technologia 4DX® sprawia, że widz doświadcza wszechstronnych bodźców, począwszy od efektów wizualnych, poprzez dźwięk i intensywne bodźce ruchowe, aż po zapach. Dzięki zastosowaniu tak nowoczesnych form przekazu nasi widzowie będą mogli nie tylko zobaczyć, ale i poczuć energię nowego modelu auta. Wielofunkcyjne fotele znajdujące się w salach Verva 4DX® dają takie możliwości – podsumowuje Katarzyna Dziomdziora, senior marketing communications specialist w Volkswagen Group Polska.

Dodatkowo kampania w kinach obejmuje komunikację poza ekranem, w której  zostaną wykorzystane również nośniki Digital Poster Box oraz Video Wall.

Działania w kinach są częścią szerszej kampanii reklamowej w innych mediach, a jej twarzą jest modelka i aktorka Cara Delevigne. Nowy Volkswagen T-Cross będzie promowany między innymi w kanałach TV, prasie, na nośnikach reklamy zewnętrznej i poprzez komunikację on-line. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kreację opracowała agencja DDB. Działania w kinie koordynuje New Age Media.

Słuchaj podcastu NowyMarketing