Mindshare Polska z 4 nominacjami w konkursie MIXX Awards Europe

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mindshare Polska z 4 nominacjami w konkursie MIXX Awards Europe

Projekty realizowane przez dom mediowy Mindshare Polska zdobyły aż 4 nominacje w tegorocznej edycji konkursu MIXX Awards Europe. Docenione kampanie zostały przeprowadzone dla marek: AXE, Castorama oraz Tymbark.

Na shortliście MIXX Awards Europe, jednego z najważniejszych konkursów w branży digitalowej, znalazły się 3 kampanie Mindshare Polska. Będą one walczyć o nagrody w 4 kategoriach:

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse
  • „social media” – kampania AXE „What’s your magic”
  • „effective use of data” – kampania “Castorama Inspires”, zgłaszana wraz z GroupM,
  • „virtual and augmented reality” oraz „branded content” – kampania „Tymbark Funbot”, zgłaszana razem z agencją GONG.

Dom mediowy po raz kolejny udowodnił, iż spektakularne wyniki – zarówno marketingowe, jak i komunikacyjne – można osiągnąć dzięki wykorzystaniu najnowszych narzędzi digitalowych, jakościowego contentu, a także precyzyjnemu targetowaniu.

Zwycięzcy MIXX Awards Europe zostaną ogłoszeni 4 czerwca br. podczas gali Interact w Warszawie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij