Konkurs Play na Kwejk.pl - case study

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Konkurs Play na Kwejk.pl - case study

W połowie tego roku sieć reklamowa Społeczności.pl zorganizowała dla marki PLAY konkurs promujący FORMUŁĘ MINI MAX W PLAY NA KARTĘ. Łączny zasięg promocji to ponad 4,5 mln użytkowników.

Prosta mechanika konkursu oraz wykorzystanie elementów reklamy natywnej przełożyły się na wysoki stopień zaangażowania odbiorców konkursu, którzy zostali wciągnięci w proces tworzenia przekazu reklamowego. Tym samym zniwelowano efekt „banner blindness” z jakim coraz częściej mamy do czynienia przy klasycznych formach reklamowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Akcja została przeprowadzona we współpracy z MediaCom Create oraz MediaCom Interaction.

Podsumowanie akcji zostało ujęte w formie infografiki

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij