TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Indonezja pierwszym państwem promującym się na TikToku

TikTok rozpoczął współpracę z Ministerstwem Turystyki Indonezji. Po raz pierwszy ByteDance zaangażowało się w kampanię z państwem. W jej ramach utworzono dedykowany challange #wonderfulIndonesia, a użytkownicy aplikacji są zachęcani do publikowania najlepszych momentów ze swoich podróży po wyspie.
O autorze
1 min czytania 2019-05-27

Do tej pory chińscy właściciele aplikacji podchodzili z ostrożnością do wszelkiej formy reklamy na platformie. Ważniejsze były pozytywne wrażenia jej użytkowników niż wprowadzanie monetyzacji. Powoli się to jednak zmienia – na początku kwietnia br. pojawiła się informacje o nowych formatach reklam, a pod koniec miesiąca ByteDance poinformowało o rozpoczęciu kampanii, we współpracy z indonezyjskim ministerstwem turystyki.

Partnerstwo TikToka i Ministerstwa Turystyki Indonezji jest pierwszym tego typu działaniem – tym bardziej że obejmuje wykorzystanie obecnie jednej z najbardziej popularnych aplikacji. Celem kampanii jest pokazanie piękna, które oferuje Indonezja i zachęcenie do odwiedzin. TikTok namawia użytkowników do dzielenia się ich ulubionymi momentami z podróży, które dodatkowo mogą wziąć udział w rozpoczętym 26 kwietnia br. online challange – wystarczy nagrać krótkie wideo z podróży po wyspie i dodać hasztag #wonderfullIndonesia. Kampania obejmuje współpracę z lokalnymi twórcami i influencerami, a także promowanie użytkowników poprzez challenge, dedykowane filtry, specjalne naklejki i objazdowe spotkania z dziennikarzami.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj