Michał Badura obejmuje stanowisko head of innovation w Lightness

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Michał Badura obejmuje stanowisko head of innovation w Lightness

W maju 2019 roku Michał Badura objął w Lightness stanowisko head of innovation. To nowo utworzona funkcja w Lightness.

Michał Badura odpowiada za projekty edukacyjne dla branży HR & EB z obszaru nowych technologii i wykorzystujące niestandardowe formy komunikacji z kandydatami i pracownikami. Będzie również wspierał komunikację marki Lightness i wewnętrzne projekty z obszaru HRtech.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Michał jest współzałożycielem Skillspace.pl – firmy zajmującej się m.in. nagrywaniem kursów wideo, tworzeniem filmów promocyjnych i wirtualnych wycieczek po biurze oraz usługami fotograficznymi. Projektuje także strony internetowe oraz tworzy chatboty, które automatyzują komunikację marek przez Messengera. Odpowiadał m.in.: za wdrożenie botów dla HCM Deck, EBMASTERS, Akademii Górniczo-Hutniczej czy krakowskich Juwenaliów. Swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu obsługi cyfrowych narzędzi, które wspierają produktywność, dzieli się też podczas warsztatów dla studentów Informatyki Społecznej na WH AGH w Krakowie.

Nowy członek zespołu Lightness związany był wcześniej ze startupem technologicznym HCM Deck, w którym stał na czele zespołu odpowiedzialnego za działania marketingowe. Przez 5 lat współtworzył Centrum Mediów AGH – kolektyw kreatywny, który urósł do rangi największej organizacji studenckiej AGH i w 2017 roku zdobył tytuł najlepszych mediów studenckich w Polsce nadawany przez Parlament Studentów Rzeczypospolitej Polskiej. Zarządzając organizacją odpowiadał m. in. za rekrutację, komunikację wewnętrzną, integrację członków oraz działania promocyjne. Jest także organizatorem Kina AGH oraz założycielem Koła Naukowego BRAND, które zrzesza osoby zainteresowane marketingiem internetowym. Od 2017 roku pomaga w organizacji spotkań EBMASTERS – ogólnopolskiej społeczności praktyków i pasjonatów employer brandingu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij