Mindshare Polska domem mediowym roku 2019

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mindshare Polska domem mediowym roku 2019

Agencja została doceniona za spektakularne wyniki, wysoką jakość usług, a także konsekwentny rozwój oferty biznesowej, wykraczającej poza standardowe planowanie i zakup mediów.

– Przyznany tytuł „Domu Mediowego Roku” jest doskonałym zwieńczeniem 20-letniej obecności Mindshare w Polsce. Od samego początku dążymy, by być numerem 1. – nie tylko według branżowych rankingów, ale przede wszystkim naszych klientów. To właśnie dlatego stale rozwijamy strategiczną ofertę. Dzięki wyspecjalizowanym pionom oraz nowo powołanemu działowi Shop+, możemy pochwalić się w pełni 360⁰ kompetencjami marketingowymi, a stały rozwój dotychczas istniejących zespołów pozwala nam na realizowanie efektywnych kampanii – komentuje Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Nasze działania doceniają klienci – zaufały nam marki z pierwszej dziesiątki reklamodawców w Polsce, z którymi od lat mamy trwałe relacje. Wystarczy wspomnieć długotrwałą współpracę z mBankiem, którego budżet w 2018 r. pozyskaliśmy po raz trzeci. Jesteśmy również dumni ze wszystkich nagród, które dotąd otrzymaliśmy, ale musimy zaznaczyć – nie zamierzamy zwalniać tempa – dodaje Joanna Kazak, partner zarządzający, Mindshare Polska.

2019 rok także zdecydowanie należy do Mindshare Polska – oprócz wprowadzenia na rynek Shop+, nowej struktury integrującej działania e-commerce dla klientów, dom mediowy stworzył inkubator ważnych społecznie projektów Planning for Purpose, a także zdobył 4 nominacje w konkursie MIXX Awards Europe. Z kolei w poprzednim roku agencja zdobyła łącznie 12 statuetek w najważniejszych branżowych konkursach: MIXX Awards (5 nagród), Effie Awards (3 nagrody), Innovation (2 nagrody), Golden Arrow ( 2 nagrody).

Tytuł „Domu Mediowego Roku” przyznawany jest przez M&MP w oparciu o wyniki niezależnego badania satysfakcji klientów „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2018", które zostało przeprowadzone przez instytut Kantar Millward Brown na próbie ponad 1,2 tys. marketing managerów, informacji przekazywanych przez agencje oraz eksperckiej wiedzy dziennikarzy M&MP na temat rynku. To już 18 edycja konkursu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij