Niestandardowa promocja pasty Sensodyne®

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Niestandardowa promocja pasty Sensodyne®

Firma farmaceutyczna GlaxoSmithKline Consumer Healthcare rozpoczęła kampanię reklamową nowego wariantu pasty do zębów Sensodyne® Complete Protection. Działania promocyjne przygotowały agencje Next, MediaVest oraz Grey Group.

Kampania przebiega pod hasłem „Wrażliwe zęby potrzebują kompleksowej ochrony codziennie”. Lokalna idea kreatywna stworzona przez agencję Next ściśle wiąże się z tematem wrażliwości konsumentów na różne doznania i bodźce zewnętrzne. Ważnym elementem kampanii są niestandardowe działania w radiu i kinie, nawiązujące kontekstowo do treści tych mediów. Komunikaty lektora przed seansami kinowym korespondują z gatunkiem wyświetlanego filmu, np.: „Uwaga za chwilę seans dla tych, którzy lubią się bać. Kompletną ochronę dla osób wrażliwych na mocne kino zapewnia Sensodyne® Complete Protection. Codzienna ochrona wrażliwych zębów”. Dodatkowo w wybranych salach kinowych widzowie zobaczą na fotelach specjalne fluorescencyjne naklejki, promujące nową pastę.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Osią aktywacji radiowej jest sponsoring pasma programowego „Dobrze zagrane” w stacji RMF FM i analogiczny do kinowego mechanizm nawiązywania przez lektora w komunikacie do charakteru emitowanej muzyki, np.: „Wrażliwych na mocne granie w RMF FM zaprasza Sensodyne® Complete Protection”. W ramach kampanii realizowane są również intensywne działania w internecie wykorzystujące między innymi gry interaktywne w formatach richmediowych, reklamę w wyszukiwarkach. Dodatkowym wsparciem jest reklama na nośnikach reklamy zewnętrznej (citylighty oraz komunikacja miejska). Ponadto w telewizji i serwisie YouTube emitowany jest spot przygotowany przez agencję Grey Group.

Za lokalną strategię komunikacji, kreację i realizację działań pozatelewizyjnych, wspierających launch produktu, odpowiadają agencje Next i MediaVest. MediaVest zajmuje się również planowaniem i zakupem mediów. Globalną strategię stworzyła agencja Grey Group, której polski oddział przygotował również telewizyjny spot reklamowy.

  • Kreacja Next: Natalia Pryzowicz , Maria Jodłowska
  • Client Service Next: Zuza Budziszewska
  • Media Planner & Buyer MediaVest: Joanna Stankiewicz, Malgorzata Hejka

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij