Atlantic z nową kampanią komunikacyjną „Do odważnych czas należy"

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Atlantic z nową kampanią komunikacyjną „Do odważnych czas należy

Producent zegarków wystartował z działaniami pod hasłem „Do odważnych czas należy". Kampania, której towarzyszy odświeżenie profilu marki na Instagramie prowadzona będzie przede wszystkim w mediach społecznościowych.

Czasami wcale najtrudniejsze nie jest wypłynięcie na ocean lub samotnie spędzanie dni na morzu, ale ten pierwszy krok, który sprawia, że wyjdziemy z własnej strefy komfortu. Chcąc oddać cześć tym, którzy zaryzykowali, producent zegarków Atlantic rozpoczyna serię działań, w ramach których opowiadać będzie inspirujące historie osób, którzy nie boją się stawiać czoła napotykanym przez nich wyzwaniom. Pierwszym bohaterem w kampanii jest przyjaciel marki – kapitan Tomasz Cichocki.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Czas to dla mnie największe bogactwo (...) dlatego, że jest to jedna z niewielu rzeczy, jedyna chyba rzecz, jakiej nie możemy cofnąć, jakiej nie możemy odrobić, jakiej nie możemy kupić – kpt. Tomasz Cichocki.

Tomasz Cichocki to jeden z niewielu żeglarzy, którzy mogą poszczycić się dwukrotnym samotnym przepłynięciem Atlantyku w trakcie jednego roku. Jednocześnie jako jedyny Polak znajduje się także w elitarnym zestawieniu WSSRC - World Sailing Speed Record Council. Zawdzięcza to samotnemu opłynięciu kuli ziemskiej trasą przez Przylądek Dobrej Nadziei i Przylądek Horn w ciągu 312 dni.

– Atlantic już od wielu lat towarzyszy tym, którzy mają odwagę na to, aby stawiać na swoim. Stąd też nasza wieloletnia współpraca z Krzysztofem Hołowczycem. Wiemy jak bardzo jego dokonania inspirują naszych sympatyków. Teraz w ramach kampanii poszerzamy nasze grono przyjaciół marki i mamy nadzieję, że i tym razem będzie podobnie – mówi Jarosław Guzek z Grupy ZiBi, wyłącznego dystrybutora marki Atlantic w Polsce.

Za kampanię „Do odważnych czas należy" jak i obsługę Atlantika w mediach społecznościowych odpowiedzialna jest agencja Performante.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij