TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Atlantic z nową kampanią komunikacyjną „Do odważnych czas należy”

Producent zegarków wystartował z działaniami pod hasłem „Do odważnych czas należy". Kampania, której towarzyszy odświeżenie profilu marki na Instagramie prowadzona będzie przede wszystkim w mediach społecznościowych.
O autorze
1 min czytania 2019-05-31

Czasami wcale najtrudniejsze nie jest wypłynięcie na ocean lub samotnie spędzanie dni na morzu, ale ten pierwszy krok, który sprawia, że wyjdziemy z własnej strefy komfortu. Chcąc oddać cześć tym, którzy zaryzykowali, producent zegarków Atlantic rozpoczyna serię działań, w ramach których opowiadać będzie inspirujące historie osób, którzy nie boją się stawiać czoła napotykanym przez nich wyzwaniom. Pierwszym bohaterem w kampanii jest przyjaciel marki – kapitan Tomasz Cichocki.

– Czas to dla mnie największe bogactwo (…) dlatego, że jest to jedna z niewielu rzeczy, jedyna chyba rzecz, jakiej nie możemy cofnąć, jakiej nie możemy odrobić, jakiej nie możemy kupić – kpt. Tomasz Cichocki.

Tomasz Cichocki to jeden z niewielu żeglarzy, którzy mogą poszczycić się dwukrotnym samotnym przepłynięciem Atlantyku w trakcie jednego roku. Jednocześnie jako jedyny Polak znajduje się także w elitarnym zestawieniu WSSRC – World Sailing Speed Record Council. Zawdzięcza to samotnemu opłynięciu kuli ziemskiej trasą przez Przylądek Dobrej Nadziei i Przylądek Horn w ciągu 312 dni.

– Atlantic już od wielu lat towarzyszy tym, którzy mają odwagę na to, aby stawiać na swoim. Stąd też nasza wieloletnia współpraca z Krzysztofem Hołowczycem. Wiemy jak bardzo jego dokonania inspirują naszych sympatyków. Teraz w ramach kampanii poszerzamy nasze grono przyjaciół marki i mamy nadzieję, że i tym razem będzie podobnie – mówi Jarosław Guzek z Grupy ZiBi, wyłącznego dystrybutora marki Atlantic w Polsce.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za kampanię „Do odważnych czas należy” jak i obsługę Atlantika w mediach społecznościowych odpowiedzialna jest agencja Performante.

Słuchaj podcastu NowyMarketing