TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Anna Adrian, dyrektor marketingu i PR FIBARO, jurorem Effie Awards

Anna Adrian, dyrektor marketingu i PR FIBARO, dołączyła do zespołu jurorskiego prestiżowego konkursu Effie Awards. Wraz z pozostałymi członkami jury wyłoni najlepsze kampanie i rozwiązania marketingowe w kategoriach „performance marketing/e-commerce”, „retail/kanały sprzedaży” oraz „tech driven”.
O autorze
1 min czytania 2019-06-03

Anna Adrian kieruje działaniami z zakresu komunikacji marketingowej i PR marki FIBARO – producenta rozwiązań i systemu inteligentnego domu – obecnej na ponad stu rynkach świata. W swoim portfolio posiada sukcesy takich firm i marek jak Allegro, BZWBK, INEA oraz nagrody, m.in. Effie Awards, Złote Spinacze czy Dyrektor Marketingu Roku.

– „Połowa pieniędzy wydanych na reklamę jest wyrzucana w błoto, tylko nie wiemy, która połowa”. Ten konkurs to idealna okazja, by się tego dowiedzieć, pokazać, które działania były skuteczne, a więc okazały się słuszną inwestycją. To niezwykle istotna wiedza z punktu widzenia każdej firmy przeznaczającej środki na promocję. Z perspektywy lat widzę, że nie można pozwolić sobie na zachowawczość. W marketingu kołem napędowym są emocje. Marketingowcy muszą więc mieć odwagę, aby realizować projekty, które łamią schematy i angażują odbiorców. Cieszę się, że mogę nie tylko wykorzystać lata doświadczeń do intensywnego wspierania FIBARO, ale także wspomóc całą branżę marketingu poprzez wskazanie najskuteczniejszych kampanii i rozwiązań  marketingowych zgłoszonych do 20, jubileuszowej, edycji konkursu Effie Awards – mówi Anna Adrian, dyrektor marketingu i PR FIBARO.

Pod kierownictwem Anny Adrian FIBARO przeprowadziło m.in. nagrodzony Brązowym Spinaczem 2018 projekt badawczy, który dowiódł, że posiadacze systemu inteligentnego domu doświadczają znacznie niższego poziomu stresu związanego z bezpieczeństwem domu. Obecnie FIBARO stoi przed wyzwaniem zmieniającej się świadomości konsumentów. Lata pracy nad wizerunkiem marki i branży pozwoliły otworzyć kolejny etap: smart home przestaje być postrzegany jako zbiór gadżetów, a w oczach coraz szerszej grupy odbiorców staje się niezbędnym elementem przestrzeni życiowej zarówno w Polsce, jak i na świecie.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Marketingowcy, którzy nie są odporni na negatywne opinie bardzo łatwo kierują się w przepaść bezpiecznych rozwiązań i robią reklamy, które choć nie mają negatywnego odbioru, nie wzbudzają też pozytywnych emocji” – z Marketingową 11 zmierzyła się Anna Adrian, dyrektor marketingu i PR FIBARO.

Słuchaj podcastu NowyMarketing