#OdKulis: Spot reklamowy „The Seven Worlds” marki Hennessy wyreżyserowany przez Ridleya Scotta

#OdKulis: Spot reklamowy „The Seven Worlds” marki Hennessy wyreżyserowany przez Ridleya Scotta

Spot „The Seven Worlds” mógłby bez dwóch zdań stanąć w szranki z krótkometrażowymi produkcjami, które mają na koncie Oscara. Niesamowita kreacja stworzona w ramach kampanii marki Hennessy została wyreżyserowana przez Ridleya Scotta. Teraz przedstawiamy, jak #OdKulis wyglądała jej realizacja.

W cyklu #OdKulis pokazujemy, jak wyglądają najciekawsze kampanie i działania od wewnątrz: jak w praktyce wygląda realizacja, z jakimi najtrudniejszymi wyzwaniami muszą się zmierzyć twórcy oraz jakie nieplanowane i zaskakujące zdarzenia miały miejsce. Teraz przedstawiamy spot reklamowy „The Seven Worlds” stworzony dla marki Hennessy przez Ridleya Scotta, twórcy takich filmów jak „Obcy” i „Łowca Androidów”, który po 15 latach przerwy powrócił do kręcenia reklam.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Koncepcja

Celem kampanii było uhonorowanie długoletniej tradycji koniaku Hennessy X.O. Każdy z siedmiu światów przedstawionych w spocie „The Seven Worlds” reprezentował jedną z nut smakowych koniaku. Zadaniem Ridleya Scotta było więc wykreowanie tych siedmiu miejsc w taki sposób, by odbiorca mógł wyobrazić sobie smak i aromat Hennessy X.O.

By osiągnąć wiarygodny efekt, w kampanii sięgnięto po wszystkie możliwe techniki filmowe, tworząc wcześniej moodboard, korzystając ze studia filmowego i pracując nad niesamowitymi efektami specjalnymi.

Wszystkie sceny w filmie zostały nakręcone na scenie dźwiękowej w Czechach.

Osoby zaangażowane w realizację

Przy tworzeniu spotu „The Seven Worlds” Ridley Scott współpracował z wielokrotnie nagradzanym kompozytorem Danielem Pembertonem, który wcześniej współtworzył z reżyserem filmy „Wszystkie pieniądze świata” i „Adwokat”.

Artyści zajmujący się efektami wizualnymi MPC, którzy współpracowali z Ridleyem Scottem nad jego słynnymi filmami takimi jak „Obcy”, „Blade Runner” czy „Marsjanin”, wchodzili w skład zespołu kreatywnego kampanii i byli odpowiedzialni za urzeczywistnienie każdego z siedmiu ze światów.

Ridleyowi Scottowi pomagał również polski operator filmowy – Dariusz Wolski – z którym reżyser współpracował wcześniej przy okazji filmu „Marsjanin”.

Kolejne kroki

Współpraca Hennessy z Ridleyem Scottem skupiona była głównie wokół spotu „The Seven Worlds”. Niemniej marka od wielu lat współpracuje z wybitnymi artystami przy tworzeniu swoich kampanii, tak jak było to w przypadku filmu „Odyssey” autorstwa Nicolasa Windinga Refna, reżysera filmu „Drive”, i fotografa Dana Tobin Smith, którzy również mieli za zadanie w odpowiedni sposób wykorzystać i zinterpretować siedem smaków koniaku Hennessy X.O.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij