TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Dream Further: Nike zachęca kobiety do realizowania swoich marzeń

Dream Further: Nike zachęca kobiety do realizowania swoich marzeń
W najnowszym spocie marki Nike „Dream Further”, stworzonym w ramach tegorocznych mistrzostw świata w piłce nożnej kobiet, brand ponownie zachęca płeć żeńską do realizowania swoich marzeń i przełamywania stereotypów.
O autorze
1 min czytania 2019-06-05

7 czerwca br. we Francji rozpoczną się mistrzostwa świata kobiet w piłce nożnej. Z tej okazji marka Nike przygotowała spot, który jest swego rodzaju hołdem dla siły i determinacji płci żeńskiej.

W reklamie przedstawiona została historia 10-letniej Makeny Cook, która jest częścią dziecięcej eskorty wprowadzającej zawodniczki na mecz. W spocie dziewczynka wyrusza w niezwykłą podróż, w której występuje w roli kobiety odnoszącej sukcesy w piłce nożnej. Towarzyszą jej znane na całym świecie futbolistki, takie jak m.in. Andressa Alves, Lieke Martens, Sam Kerr czy Fran Kirby.

Spotem „Dream Further” Nike zachęca młode dziewczyny i dorosłe kobiety do przełamywania wszelkich stereotypów oraz dążenia do spełnienia swoich marzeń.

Za realizację odpowiada agencja Wieden+Kennedy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Z okazji zbliżających się mistrzostw świata w piłce nożnej kobiet, które będą transmitowane przez BBC, brytyjska stacja stworzyła hip-hopowy utwór, będący wyrazem kobiecej siły.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Nike w spocie „Dream Crazier” po raz kolejny inspirował kobiety do pokonywania wyzwań i osiągania sukcesów. W reklamie marka pokazała ważne momenty z życia znanych sportsmenek, jak Serena Williams, Simone Biles, czy Ibtihaj Muhammad.

PS3

Tiger Woods miał w swoim życiu wiele wzlotów i upadków, ale trzeba mu przyznać jedno – cały czas wytrwale dążył do tego, by być jak najlepszym. 14 kwietnia br. słynny golfista po raz piąty wygrał turniej Masters, w związku z czym marka Nike postanowiła złożyć mu hołd.