Światowy dzień oceanów w Lidlu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Światowy dzień oceanów w Lidlu

To od nich zależy życie każdego z nas, bez względu na miejsce zamieszkania – morza i oceany, bo o nich mowa obchodzą swoje święto już 8 czerwca. O tym, jak ważna jest ochrona dzikiej natury oceanów oraz co robić, by dostępne zasoby nie zostały wyczerpane, mówi kampania edukacyjna.

W ciągu ostatnich 40 lat wielkość morskich populacji zmalała o niemal połowę, a ponad 30% światowych zasobów ryb jest przełowionych. Tak niski stan dziko żyjących populacji ryb jest jednym z najważniejszych wyzwań ekologicznych na świecie. Do wspierania dzikiej natury może przyczynić się każdy dokonując świadomych, codziennych wyborów. Niezwykle istotne jest, aby podczas zakupów sięgać po produkty rybne i owoce morza z certyfikatem zrównoważonego rybołówstwa MSC. Lidl od lat wspiera te działania i w tym roku również przyłącza się do świętowania Światowego Dnia Oceanów. Wybierając produkty z certyfikatem MSC mamy pewność, że pochodzą one ze zrównoważonych połowów, spełniających rygorystyczne Standardy Zrównoważonego Rybołówstwa MSC, opierające się na najnowszej dostępnej wiedzy naukowej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Sieć Lidl od lat współpracuje z MSC (Marine Stewardship Council) w zakresie certyfikacji asortymentu ryb i skorupiaków oraz promując ideę zrównoważonej gospodarki rybnej.

– Cieszymy się, że rynek w Polsce coraz bardziej świadomie podchodzi do problematyki ograniczonych zasobów rybnych. Świadczą o tym badania konsumenckie, potwierdzające wzrastającą rozpoznawalność produktów certyfikowanych oraz systematycznie zwiększająca się sprzedaż tego asortymentu. To niewątpliwie wspólny sukces producentów, sieci handlowych takich jak Lidl Polska, konsumentów oraz organizacji MSC – komentuje Anna Dębicka, dyrektor programu MSC w Polsce i Europie Centralnej.

Lidl, jako partner MSC, wspiera działania organizacji poprzez ustawiczne poszerzanie asortymentu z certyfikatem MSC, aby dodatkowo zachęcić do zakupu certyfikowanych produktów, sieć przygotowała szeroką ofertę. W asortymencie znajduje się ponad 30 artykułów z oznaczeniem MSC, m.in. polędwica z dorsza atlantyckiego, filet wędzony z makreli, paluszki surimi, polędwica z mintaja, czy biały tuńczyk – wszystkie produkty pochodzą z certyfikowanych połowów MSC. 

Pisemne stanowisko dotyczące zrównoważonego zaopatrywania w ryby, skorupiaki i ich przetwory

Sieć Lidl już dwa lata temu zadeklarowała swoje działania w zakresie zrównoważonego zaopatrywania w produkty rybne i ich przetwory.

– Dążymy do tego, aby podejmowane przez nas działania generowały korzystne zmiany na rzecz bardziej zrównoważonego rybołówstwa i akwakultury. Nasze jednoznaczne, opublikowane pisemne stanowisko dotyczące zrównoważonego zaopatrywania w ryby, skorupiaki i ich przetwory obejmuje cały stały asortyment marek własnych Lidl Polska w kategoriach: delikatesowe wyroby rybne, konserwy rybne, ryby mrożone i świeże. W przyszłości podejmiemy prace nad ujęciem tematycznym treści naszego pisemnego stanowiska również w odniesieniu do marek. Pisemne stanowisko Lidl zostało udostępnione publicznie i będzie regularnie modyfikowane. Pozostajemy w stałym kontakcie z dostawcami w zakresie realizacji postanowień naszego pisemnego stanowiska – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, communications manager Lidl Polska.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij