Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Światowy dzień oceanów w Lidlu

To od nich zależy życie każdego z nas, bez względu na miejsce zamieszkania – morza i oceany, bo o nich mowa obchodzą swoje święto już 8 czerwca. O tym, jak ważna jest ochrona dzikiej natury oceanów oraz co robić, by dostępne zasoby nie zostały wyczerpane, mówi kampania edukacyjna.
O autorze
1 min czytania 2019-06-06

W ciągu ostatnich 40 lat wielkość morskich populacji zmalała o niemal połowę, a ponad 30% światowych zasobów ryb jest przełowionych. Tak niski stan dziko żyjących populacji ryb jest jednym z najważniejszych wyzwań ekologicznych na świecie. Do wspierania dzikiej natury może przyczynić się każdy dokonując świadomych, codziennych wyborów. Niezwykle istotne jest, aby podczas zakupów sięgać po produkty rybne i owoce morza z certyfikatem zrównoważonego rybołówstwa MSC. Lidl od lat wspiera te działania i w tym roku również przyłącza się do świętowania Światowego Dnia Oceanów. Wybierając produkty z certyfikatem MSC mamy pewność, że pochodzą one ze zrównoważonych połowów, spełniających rygorystyczne Standardy Zrównoważonego Rybołówstwa MSC, opierające się na najnowszej dostępnej wiedzy naukowej.

Sieć Lidl od lat współpracuje z MSC (Marine Stewardship Council) w zakresie certyfikacji asortymentu ryb i skorupiaków oraz promując ideę zrównoważonej gospodarki rybnej.

– Cieszymy się, że rynek w Polsce coraz bardziej świadomie podchodzi do problematyki ograniczonych zasobów rybnych. Świadczą o tym badania konsumenckie, potwierdzające wzrastającą rozpoznawalność produktów certyfikowanych oraz systematycznie zwiększająca się sprzedaż tego asortymentu. To niewątpliwie wspólny sukces producentów, sieci handlowych takich jak Lidl Polska, konsumentów oraz organizacji MSC – komentuje Anna Dębicka, dyrektor programu MSC w Polsce i Europie Centralnej.

Lidl, jako partner MSC, wspiera działania organizacji poprzez ustawiczne poszerzanie asortymentu z certyfikatem MSC, aby dodatkowo zachęcić do zakupu certyfikowanych produktów, sieć przygotowała szeroką ofertę. W asortymencie znajduje się ponad 30 artykułów z oznaczeniem MSC, m.in. polędwica z dorsza atlantyckiego, filet wędzony z makreli, paluszki surimi, polędwica z mintaja, czy biały tuńczyk – wszystkie produkty pochodzą z certyfikowanych połowów MSC. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pisemne stanowisko dotyczące zrównoważonego zaopatrywania w ryby, skorupiaki i ich przetwory

Sieć Lidl już dwa lata temu zadeklarowała swoje działania w zakresie zrównoważonego zaopatrywania w produkty rybne i ich przetwory.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Dążymy do tego, aby podejmowane przez nas działania generowały korzystne zmiany na rzecz bardziej zrównoważonego rybołówstwa i akwakultury. Nasze jednoznaczne, opublikowane pisemne stanowisko dotyczące zrównoważonego zaopatrywania w ryby, skorupiaki i ich przetwory obejmuje cały stały asortyment marek własnych Lidl Polska w kategoriach: delikatesowe wyroby rybne, konserwy rybne, ryby mrożone i świeże. W przyszłości podejmiemy prace nad ujęciem tematycznym treści naszego pisemnego stanowiska również w odniesieniu do marek. Pisemne stanowisko Lidl zostało udostępnione publicznie i będzie regularnie modyfikowane. Pozostajemy w stałym kontakcie z dostawcami w zakresie realizacji postanowień naszego pisemnego stanowiska – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, communications manager Lidl Polska.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się