TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ronaldinho wylądował na Planecie Warka

Grał na największych stadionach – od Barcelony, przez Paryż, po Jokohamę. Oklaskiwały go miliony kibiców. Teraz legendarny piłkarz wylądował na Planecie Warka, by przypomnieć fanom futbolową magię nie z tej ziemi.
O autorze
1 min czytania 2019-06-07

Ronaldinho jest w tym roku twarzą kampanii piwa Warka, a od dziś oglądać można najnowszy spot telewizyjny z jego udziałem. Akcja reklamy toczy się na Planecie Warka, gdzie ląduje (dosłownie!) sławny Brazylijczyk. Tam świat mężczyzn rządzi się jasnymi zasadami: piłka nożna, kibicowanie i dobra zabawa to najważniejsze wartości. To miejsce wymarzone dla kochającego życie i piłkę Ronaldinho.

– Kiedy dostałem szansę odwiedzenia Planety Warka, nie wahałem się ani chwili. My, fani futbolu, uwielbiamy spędzać czas z przyjaciółmi, bawić się i pić piwo podczas oglądania meczu. Teraz Planeta Warka jest miejscem, w którym trzeba być! – mówi Ronaldinho o udziale w kampanii. 

Ronaldinho jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych piłkarzy na świecie, który promował polskie piwo. Jego wizerunek jest na opakowaniach Warki, w materiałach promocyjnych i w komunikacji digital. Sam Ronaldinho wystąpił w dwóch spotach telewizyjnych: promującym loterię Warki oraz spocie wizerunkowym, który emitowany jest od 7 czerwca w telewizji. Reklamę można obejrzeć też na kanale WarkaYT.

Kampania telewizyjna z udziałem Ronaldinho to kolejny element komunikacji Warki, która od lat niezmiennie dostarcza Polakom najlepszych piłkarskich emocji. W tym roku są to emocje związane futbolem na światowym poziomie. Warka jest sponsorem UEFA Europa League i wspiera Super Cup 2019, a w loterii promocyjnej można wygrać wyjazd do Stambułu na ten prestiżowy mecz.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– W tę kampanię doskonale wpisuje się postać Ronaldinho – zdobywcy m.in. tytułów Piłkarza Roku UEFA i zwycięzcy Ligi Mistrzów. Dzięki niemu jako kibice, jeszcze niedawno doświadczaliśmy niesamowitych emocji na boisku. Teraz jako widzowie możemy podziwiać go w niemniej żywiołowych akcjach na Planecie Warka – mówi Tomasz Hadam, senior brand manager Warki w Grupie Żywiec.

Zdjęcia do reklam z udziałem Ronaldinho realizowane były w Kapsztadzie i Rio de Janeiro. Za produkcję spotu odpowiada Film Produkcja, wyreżyserował go Maciej Kowalczuk. zdjęcia realizował Bartłomiej Kaczmarek, za dźwięk odpowiedzialne było Ztudio&Burza, a postprodukcją zajął się Televisor.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kreację komunikacji przygotowała Agencja 2012, która odpowiada również za działania ATL Warki. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom. Materiały BTL do kampanii oraz opakowania stworzyła agencja Global Shopper Marketing. Za działania w kanale digital i w social mediach Warki odpowiada agencja The Digitals, a wsparcie PR zapewnia Agencja ROOTS.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się