Artur Wójcik w ClickAd Interactive na stanowisku new business & strategy director

Agencja ClickAd Ineractive zyskała nowego new business & strategy directora – Artura Wójcik. Poprzednio, przez ponad 2 lata pracował w OMD Poland na stanowisku business strategy director, na którym prowadził strategiczny hub dla UPC (Liberty Global) dla 5 rynków CEE.
O autorze
1 min czytania 2019-06-07

Artur Wójcik, ze swoim ponad 20-letnim doświadczeniem w branży komunikacyjnej, wzbogacił zespół agencji ClickAd Interactive. Pracował zarówno po stronie klienta – w latach 2011 – 2016 był media managerem w Santander Bank Polska – jak i po stronie agencyjnej. Może pochwalić się stanowiskami: strategic planning director w MullenLowe MediaHub i P&G Group, account manager w MediaCom Warszawa, a także media manager w MediaVest. 

– Cieszę się, że dołączyłem do zespołu ClickAd Interactive. Mam nadzieję, że moja praca przyczyni się do dalszego rozwoju agencji. Na objętym stanowisku będę kierował działem strategii oraz wspierał zespół zajmujący się pozyskiwaniem nowych klientów – mówi Artur Wójcik, new business & strategy director ClickAd Interactive.

– Bardzo cieszymy się, że Artur zdecydował się do nas dołączyć i swoimi kompetencjami oraz doświadczeniem pomóc w rozwoju spółki. Trzymamy kciuki i życzymy powodzenia! – dodaje Maciej Teliszewski, chairman of the board i CEO ClickAd S.A.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj