MEDIAPLUS wygrał budżet MINI

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
MEDIAPLUS wygrał budżet MINI

Mediaplus, po wygranym przetargu, od czerwca odpowiada za stałe działania wspierające sprzedaż MINI Polska w digitalu.

Dom mediowy, należący do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, będzie współpracował z klientem w modelu house of communication, w którym Mediaplus i SalesTube odpowiadają za realizację strategii mediowej, a Change Serviceplan za koncepty komunikacyjne i kreację kampanii.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Głównym czynnikiem determinującym strategię mediową, były precyzyjnie określone cele biznesowe klienta, skierowane na wzrost sprzedaży. Dlatego skupiliśmy się na działaniach mocno sprofilowanych na grupę docelową, spersonalizowanej komunikacji i efektywnym doborze mediów, który zagwarantuje odpowiednie dotarcie – mówi Bartłomiej Kamiński, dyrektor zarządzający Mediaplus.

Grupa BMW, światowy lider wśród producentów samochodów premium, łączy najwyższe standardy z doskonałą jakością. Od 1994 r. w portfolio BMW znajduje się również kultowa marka MINI, ikona stylu w branży motoryzacyjnej, ciesząca się niegasnącą popularnością. 3Obecnie do rodziny MINI należy 5 modeli: MINI Hatch w wersjach 3- i 5-drzwiowych, MINI Clubman, MINI Cabrio, oraz MINI Countryman.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij