TERRITORY

Kolejna odsłona kampanii „Mam plan” firmy Provident

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kolejna odsłona kampanii „Mam plan” firmy Provident

Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Mam plan” wspierająca produkt „Prosta Pożyczka” należący do Provident.

Kampania prowadzona jest w kanałach ATL oraz digital. 15 i 30 – sekundowe spoty emitowane będą przez największe stacje telewizyjne. Można je będzie również zobaczyć w internecie. Po raz kolejny w kampanii wykorzystano utwór „Mam plan” wylansowany w 2000 r. przez Rocha.

Za strategię, koncept kreatywny, nadzór kreatywny nad produkcją oraz realizację działań online odpowiada Isobar Polska. Spoty wyprodukował Propeller Film. Za planowanie mediów odpowiada OMD (TV) oraz Sales & More (internet).

„Prostą Pożyczkę” charakteryzuje to, że klient przy zawarciu umowy, wie dokładnie jakie koszty całkowite będzie musiał ponieść – każdorazowo jest to 20% pożyczonej kwoty.

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij