Awanse w 24/7Communication

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Awanse w 24/7Communication

24/7Communication rozwija kompetencje. W ramach poszczególnych działów agencji osiem osób otrzymało awans. Największe zmiany nastąpiły w obszarze Client Service, na nowych stanowiskach również osoby z działu social media oraz z 24/7 Studio.

Magdalena Klejment, związana z agencją od ponad 5 lat, objęła stanowisko senior account managera. Aktualnie kieruje zespołem, który obsługuje klientów m.in. z sektora consumer health, finanse, telecom czy travel. Jest odpowiedzialna za wdrażanie praktyki EB, strategii komunikacji zintegrowanej i rozwijanie działań digitalowych oraz CSR. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Do kadry managerskiej dołączyła Dorota Piejko-Foltyn, która awansowała na stanowisko account managera. Specjalizuje się w obszarze technologicznym, telecom oraz ICT. Odpowiada za tworzenie i wdrażanie strategii z zakresu komunikacji korporacyjnej, wewnętrznej, Employer Brandingu i CSR. 

Karolina Partyka na nowym stanowisku account managera jest odpowiedzialna za działania z zakresu komunikacji zarówno produktowej, jak i korporacyjnej. Specjalizuje się w komunikacji branży retail i FMCG, w obszarach crisis management oraz współpracy z influencerami.

Katarzyna Czajkowska objęła funkcję junior account managera w zespole odpowiedzialnym za obsługę wieloletniego Klienta Agencji – McDonald’s Polska. Specjalizuje się w projektach z zakresu komunikacji brandowej, wewnętrznej, EB, a także CSR. Dla McDonald’s Polska organizowała m.in. długofalowe programy dla pracowników – „McCafé Barista Cup”, czy „Odkrywcy Jakości McDonald’s”.

Aleksandra Jasińska związana jest z agencją od 3 lat. Jako junior account manager realizuje  projekty z obszaru komunikacji korporacyjnej, brandowej i influencer marketingu. Odpowiada również za organizację eventów i akcji specjalnych dla klientów. W 24/7 prowadziła projekty komunikacyjne zarówno dla rodzimych, jak i międzynarodowych firm. 

Karolina Papis, która wspiera zespół w działaniach dla klientów z sektora energetycznego i ubezpieczeniowego, awansowała na stanowisko account executive. Odpowiada za realizację działań z zakresu komunikacji zewnętrznej oraz wewnętrznej. Wcześniej zdobywała doświadczenie w branży eventowej, organizując kongresy dla największych stowarzyszeń naukowych na całym świecie.

Od 2 lat w agencji 24/7Communication prężnie działa 24/7studio, czyli dział zajmujący się kreacją contentu graficznego, produkcją foto/video oraz rozwiązaniami digital.  W ramach tej struktury Rafał Śliwczyński, wielokrotnie nagradzany za swoje osiągnięcia artystyczne, objął stanowisko graphic designera.

W ramach działu social media utworzono nową ścieżkę specjalizacji – Paid Media, w ramach której  Szymon Marczak objął stanowisko junior paid media specialist. Zadania w nowej roli obejmą planowanie oraz kompleksową realizację płatnych kampanii reklamowych w social media oraz wyszukiwarkach.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij