Nawet nie wiesz ile masz w domu skarbów do sprzedania - McCann Worldgroup dla Tablica.pl

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nawet nie wiesz ile masz w domu skarbów do sprzedania -  McCann Worldgroup dla Tablica.pl

Ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa dla Tablica.pl, przygotowana przez ściśle współpracujące ze sobą zespoły dwóch agencji: digitalowej - MRM i reklamowej - McCann Warsaw, wchodzących w skład McCann Worldgroup. Kampania obejmuje działania offline i online. Potrwa do końca października 2013 r.

„Nawet nie wiesz, ile masz w domu skarbów do sprzedania” – to hasło najnowszej kampanii serwisu ogłoszeń lokalnych Tablica.pl. Trwające do końca października działania reklamowe mają na celu wzmocnienie wizerunku serwisu jako najlepszego miejsca do sprzedaży rzeczy z „drugiej ręki”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Koncept kampanii opiera się na przekonaniu, że każdy ma w domu przedmioty, które w łatwy i szybki sposób może sprzedać. Często nie uświadamiamy sobie, że lampa, która przestała pasować do naszego wnętrza, książki, które dawno przeczytaliśmy czy ubrania, których już nie nosimy, dla innych mogą okazać się prawdziwym skarbem – mówi Marcin Sienkowski Brand Manager serwisu Tablica.pl.

Do zadań agencji należało przygotowanie 2 spotów telewizyjnych, kampanii w Internecie, reklam radiowych oraz citylightów, a także niestandardowego outdooru w przejściu podziemnym pod warszawską Rotundą:

- Bardzo cieszymy się, że Tablica.pl dołączyła do grona naszych klientów. Kompleksowość tej kampanii wymaga ścisłej współpracy między agencjami wchodzącymi w skład McCann Worldgroup. Jest to niewątpliwie jedna z najbardziej zaawansowanych kampanii w tym roku łączących online i offline – powiedział Wojciech Borowski, CEO McCann Worldgroup.

Spoty są emitowane od 16 września w telewizji (TVP, Polsat, TVN, TVN7, Discovery i in.) oraz radiu (RMF, ZET, Kolor, Roxy, Złote Przeboje). 

W pierwszym spocie pojawia się postać mężczyzny, który (dosłownie) odkrywa w sobie piracką żyłkę do interesów i sprzedaje swoje domowe skarby za pomocą serwisu Tablica.pl. 

Za zakup mediów do kampanii odpowiadał dom mediowy Starcom, a za produkcję spotów OTO film. McCann Worldgroup wygrała obsługę Tablica.pl w dwuetapowym przetargu, który został rozstrzygnięty w sierpniu br.

Tablica.pl jest liderem wśród serwisów ogłoszeń lokalnych w Polsce. W lipcu br. serwis zanotował 5 713 017 użytkowników i zajmuje 15. miejsce w rankingu domen według zasięgu (źródło: Megapanel PBI/Gemius).

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij