Mirosław Skotarczyk w jury 20. edycji Effie Awards Poland

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mirosław Skotarczyk w jury 20. edycji Effie Awards Poland

W jury prestiżowego konkursu Effie Awards Poland zasiądzie Mirek Skotarczyk, Head of Strategy i Partner w Communication Unlimited.

Effie Awards, to jeden z najważniejszych i najbardziej prestiżowych konkursów komunikacji marketingowej na świecie, którego jury składa się z praktyków, ekspertów i autorytetów z szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej oraz marketingu. Są wśród nich przedstawiciele reklamodawców, agencji kreatywnych, agencji interactive, domów mediowych, mediów, instytutów badawczych oraz niezależni branżowi eksperci. Dzięki temu kampanie są oceniane z wielu punktów widzenia.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Właśnie ogłoszono skład jury tegorocznej jubileuszowej, bo 20 edycji Effie Awards Poland, do którego został wybrany i zaproszony Mirek Skotarczyk, head of strategy i partner w agencji marketingu zintegrowanego Communication Unlimited.

Mirosław Skotarczyk jest związany z branżą konsultingu od ponad 15 lat. Pracował przy opracowywaniu strategii marek konsumenckich i korporacyjnych między innymi takich marek jak Lux Med, Proste Historie, Kujawski, Pudliszki, PGE, Bakoma, Domino`s Pizza, IKEA, Profi. Zanim rozpoczął współpracę z Communication Unlimited, był strategiem i partnerem w firmie doradztwa marketingowego Stratosfera Added Value oraz Spark Strategy.

W Effie Worldwide przedstawiciele marketingowej społeczności mogą powalczyć o nagrody, w aż 23 kategoriach. Mirosław Skotarczyk wszedł w skład grupy jurorskiej – „napoje alkoholowe, napoje bezalkoholowe oraz żywność”.

– To wielkie wyróżnienie, ale zarazem wielka odpowiedzialność, tym bardziej że kategoria,  którą będę oceniał, należy do najbardziej wymagających i konkurencyjnych pod względem ilości graczy oraz ilości komunikatów. Szczególnie ważna jest oryginalność przekazu komunikacyjnego, która musi się przekładać się na wyniki sprzedażowe – powiedział Mirek Skotarczyk.

Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij