TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Piotr Fronczewski w reklamie Wonga

Wonga startuje z nową kampanią reklamową, której bohaterem jest jeden z najlepszych polskich aktorów teatralnych i filmowych – Piotr Fronczewski. Zaprezentuje klientom nową ofertę produktową opartą o pożyczki na wyższe kwoty oraz dłuższe terminy spłaty.
O autorze
2 min czytania 2019-06-10

Kampania z Piotrem Fronczewskim w roli głównej, która ruszyła 10 czerwca, wprowadza hasło Wonga Polska: „Pożyczanie na poziomie”.

– To dla nas początek zupełnie nowego etapu rozwoju. W ramach realizacji przyjętej niedawno strategii zmieniamy nie tylko ofertę produktową, ale także sposób, w jaki komunikujemy się z klientami. Jest to wyraźne repozycjonowanie marki, które ma za zadanie lepiej opowiedzieć o tym, jaka Wonga rzeczywiście jest i gdzie leżą jej największe przewagi konkurencyjne – mówi Sylwia Drejer-Cichucka, członek zarządu Wonga Polska.

Na kampanię reklamową składają się cztery spoty: 30-sekundowy spot wizerunkowy oraz trzy 15-sekundowe spoty promujące zmiany w ofercie produktowej. Pierwszy dotyczy bezkosztowej przerwy w spłacie pożyczki, drugi przedstawia jedną ratę gratis, a trzeci komunikuje możliwość odroczenia spłaty raty o 7 dni.

– W naszych dotychczasowych działaniach komunikacyjnych akcentowaliśmy, że Wonga udziela pożyczek w oparciu o szybki, przystępny proces w 100% online. Z tego jesteśmy znani i bez wątpienia cały czas jest to nasz istotny wyróżnik. Jednak chcąc udzielać pożyczek na dłuższe okresy i większe kwoty powinniśmy w większym stopniu zadbać o komfort naszych klientów wynikający z wiązania się z nami na dłużej. Dlatego w nowym spocie wizerunkowym pokazujemy się trochę z innej strony i akcentujemy te wartości, które były dla nas ważne od początku istnienia Wonga w Polsce, takie jak: uczciwość, przewidywalność i wiarygodność. Są to wartości wspólne dla Wonga i Piotra Fronczewskiego. Żeby nie pozostać jednak na poziomie ogólnych wartości, kampanię wizerunkową uzupełniamy spotami produktowymi. Pokazujemy w nich, że warto się z nami wiązać na dłużej, bo mamy cały wachlarz rozwiązań, które ułatwiają spłacanie rat w przyszłości np. bezkosztowa przerwa w spłacie, możliwość odroczenia spłaty raty – mówi Robert Droździkowski, dyrektor działu ds. zarządzania marką.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Reklama będzie emitowana w najpopularniejszych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, m.in.: TVP1, TVP2, Polsat, TVN oraz ponad 60 kanałach tematycznych. Spot będzie towarzyszył najczęściej oglądanym programom, np. śniadaniowym, prognozom pogody, wiadomościom sportowym, a także filmom i serialom.

Oprócz kampanii telewizyjnej, 10 czerwca startuje także kampania on-linowa. Kreację kampanii przygotował Heart&Brain, za zakup i optymalizację mediów odpowiada iProspect. Natomiast Starcom odpowiada za media TV.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Kampania online również wykorzystuje wizerunek Piotra Fronczewskiego akcentując najważniejsze przewagi konkurencyjne. Działania marketingowe obejmują  emisję reklam na największych serwisach internetowych m.in. WP, Onet, O2, Allegro, OLX, współpracę z portalami finansowymi oraz tematycznymi, emailingi, oraz angażujące formaty wideo w czterech odsłonach stworzone do kanału digital – tłumaczy Aneta Gergont-Gałązka, dyrektor Działu online i mediów w Wonga Polska.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za stworzenie nowej platformy komunikacji marketingowej oraz kreację kampanii reklamowej odpowiada agencja Heart&Brain (kreacja: Bartek Rams, Tomek Wojciechowski, strategia: Michał Kazimierczak). Za produkcję spotów odpowiedzialna jest Papaya Films, filmy wyreżyserował Antoni Nykowski. Nad produkcją czuwał Tomasz Skrodzki, a za kamerą usiadł Michał Dąbal.

W ramach zmiany komunikacji marketingowej marki odświeżono również stronę internetową Wonga.pl.