Agencja love to talk rozpoczyna współpracę z Tullamore D.E.W.

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja love to talk rozpoczyna współpracę z Tullamore D.E.W.

Agencja love to talk rozpoczyna pracę dla marki Tullamore D.E.W. Do jej zadań należy prowadzenie profilu klienta na Facebooku, w tym m.in. tworzenie treści, moderacja komentarzy, kontakt z internautami oraz prowadzenie kampanii reklamowych na portalu.

Za obsługę marki z ramienia agencji odpowiadają Justyna Jarząbska, Agnieszka Powązka oraz Dorota Branicka, które zadbają o wzmocnienie pozycji marki na polskim rynku oraz odejście od stereotypowej komunikacji whiskey. Agencja prowadzić będzie także dodatkowe działania niestandardowe, w tym edukować i budować lojalność klientów.

Klient został pozyskany w drodze przetargu. Strony nie informują, na jak długo podpisano umowę.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij