King of the Streets: Burger King rozdaje darmowe Whoppery mieszkańcom ulic nawiązujących do rodziny królewskiej

King of the Streets: Burger King rozdaje darmowe Whoppery mieszkańcom ulic nawiązujących do rodziny królewskiej

Burger King po raz kolejny zaskakuje – tym razem swoją akcją, w ramach której marka rozdawała za darmo ponad 3 tys. Whopperów w zamian za to, że ktoś mieszkał na ulicy o nazwie nawiązującej do rodziny królewskiej.

W związku z pojawieniem się sieci Burger King w aplikacji Uber Eats w Chile, marka postanowiła stworzyć akcję, która nawiązywałaby w jakiś sposób do regionu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jako że wiele chilijskich ulic nosi nazwy członków brytyjskiej rodziny królewskiej lub europejskich monarchii, Burger King postanowił obdarować darmowymi Whopperami te osoby, które takowe ulice zamieszkują.

Wystarczyło jedynie wpisać specjalny kod w aplikacji Uber Eats, a dostawca Burger Kinga przywoził mieszkańcom takich ulic, jak np. Prince of Wales, Queen Sofía czy Felipe II, darmowe Whoppery.

Za realizację odpowiada agencja Wolf BCPP.

PS

W ramach akcji „The Traffic Jam Whopper” Burger King ogłosił, że będzie dostarczać posiłki kierowcom stojącym w korkach, wprost do ich samochodów – zamówienia rozwozić będą dostawcy na skuterach.

PS2

Burger King znalazł nowy nietypowy sposób na to, jak walczyć ze swoją konkurencją – podpala ich reklamy! Oczywiście w przenośni, bo za pomocą aplikacji opartej na technologii rozszerzonej rzeczywistości.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij