King of the Streets: Burger King rozdaje darmowe Whoppery mieszkańcom ulic nawiązujących do rodziny królewskiej

King of the Streets: Burger King rozdaje darmowe Whoppery mieszkańcom ulic nawiązujących do rodziny królewskiej
Burger King po raz kolejny zaskakuje – tym razem swoją akcją, w ramach której marka rozdawała za darmo ponad 3 tys. Whopperów w zamian za to, że ktoś mieszkał na ulicy o nazwie nawiązującej do rodziny królewskiej.
O autorze
1 min czytania 2019-06-12

W związku z pojawieniem się sieci Burger King w aplikacji Uber Eats w Chile, marka postanowiła stworzyć akcję, która nawiązywałaby w jakiś sposób do regionu.

Jako że wiele chilijskich ulic nosi nazwy członków brytyjskiej rodziny królewskiej lub europejskich monarchii, Burger King postanowił obdarować darmowymi Whopperami te osoby, które takowe ulice zamieszkują.

Wystarczyło jedynie wpisać specjalny kod w aplikacji Uber Eats, a dostawca Burger Kinga przywoził mieszkańcom takich ulic, jak np. Prince of Wales, Queen Sofía czy Felipe II, darmowe Whoppery.

Za realizację odpowiada agencja Wolf BCPP.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W ramach akcji „The Traffic Jam Whopper” Burger King ogłosił, że będzie dostarczać posiłki kierowcom stojącym w korkach, wprost do ich samochodów – zamówienia rozwozić będą dostawcy na skuterach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Burger King znalazł nowy nietypowy sposób na to, jak walczyć ze swoją konkurencją – podpala ich reklamy! Oczywiście w przenośni, bo za pomocą aplikacji opartej na technologii rozszerzonej rzeczywistości.