Andrzej Mytych (AVON): W marketingu najważniejsza jest ciekawość

Andrzej Mytych (AVON): W marketingu najważniejsza jest ciekawość
Tym razem z Marketingową 11 zmierzył się Andrzej Mytych, dyrektor ds. komunikacji i członek zarządu AVON Cosmetics Polska.
O autorze
0 min czytania 2019-06-13

1. W marketingu najważniejsza jest…

Ciekawość.

2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…

Było ich dużo, ale szczególnie miło jest patrzeć, jak stworzony przez mnie z PZL-em 10 lat temu Pan Pikuś został wyciągnięty z szafy.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…

Godzenie celów krótko- i długoterminowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumny, to…

Akcje prospołeczne przygotowywane przez mój zespół w AVON i w AVIVIE.

5. Kampania, której twórcom mógłbym zazdrościć, to…

Cookie Monster Siri.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to…

Wykorzystanie wirtualnych asystentów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…

Brief na viral.

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…

Zaufanie i wzajemny szacunek.

9. Swoje inspiracje czerpię z…

Nie „z”, ale „od” mojego zespołu.

10. Moja kampania marzeń…

Jest jeszcze przede mną.

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…

Byłbym średnim prawnikiem ;).