Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Sylwia Zdulska objęła stanowisko marketing and brand managera PAYBACK Polska

W maju br. do zespołu marketingu PAYBACK Polska dołączyła Sylwia Zdulska obejmując stanowisko marketing and brand manager.
O autorze
0 min czytania 2019-06-13

Do zadań Sylwi Zdulskiej będzie należało efektywne pozycjonowanie marki PAYBACK na rynku oraz wsparcie działań PR i komunikacji do partnerów Programu, by mogli jeszcze lepiej realizować swoje cele sprzedażowe poprzez wzmacnianie relacji z klientami.

Sylwia Zdulska swoje kompetencje zawodowe w ostatnich latach rozwijała w branży ubezpieczeniowej. Pracowała dla takich międzynarodowych firm jak Generali, AXA, Liberty Direct i Aviva, odpowiadając za planowanie i realizację działań marketingowych, brandingowych i komunikacyjnych. Przed związaniem się z rynkiem ubezpieczeniowym pracowała w agencjach reklamowych, dbając o wizerunek klientów z branży FMCG, bankowej, farmaceutycznej oraz telekomunikacyjnej. Ukończyła Akademię Ekonomiczną w Krakowie na kierunku zarządzanie i marketing.