Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Dieta z salonami Agata? To musi się udać! – nowy spot reklamowy marki wchodzi na antenę

Rusza kolejna odsłona spotów telewizyjnych firmy Agata z cyklu „Dla każdego coś” z Małgorzatą Sochą w roli głównej. Tym razem Ambasadorka przychodzi z pomocą klientowi, który staje przed wyborem odpowiednich mebli do kuchni.
O autorze
1 min czytania 2019-06-13

W nowym spocie salonów Agata Małgorzata Socha doradza mężczyźnie w kwestii wyboru mebli do kuchni. Jak się okazuje, półki, szafki i szuflady muszą być nie tylko praktyczne, ale również powinny wspierać proces… odchudzania. Bohater siedem razy próbował przejść na dietę, jednak do tej pory zawsze jego starania kończyły się niepowodzeniem. Zmęczony tym faktem, próbuje znaleźć meble, które doskonale spełnią jego specyficzne oczekiwania. Czy meble kuchenne mogą w tym pomóc? No cóż, nikt nie powiedział, że nie!

– Nietypowy dialog Małgorzaty Sochy z klientem, który poszukuje mebli do kuchni, wpisuje się w koncept kreatywny całej serii spotów reklamowych marki Agata. Ponownie mamy do czynienia z zabawną sytuacją, z którą może się utożsamić wielu z nas. Wiele osób zna przecież ten moment, gdy będąc na diecie podjada lub po prostu przerywa ją co chwila. Od początku całej serii stawialiśmy na lekkość przekazu i podkreślanie, że w naszych salonach każdy znajdzie coś dla siebie – komentuje Krzysztof Wadas, zastępca dyrektora ds. marketingu Agata S.A.

Spot emitowany w telewizji, radiu i Internecie zawiera informację o letniej akcji rabatowej. Klienci mają możliwość spłaty zakupów po wakacjach w 40 ratach 0% albo mogą otrzymać 100 zł rabatu za każdy wydany tysiąc złotych. Dodatkowo, w okresie promocji klienci mogą skorzystać z 10% rabatu na meble kuchenne. Oferta obowiązuje od 12 do 30 czerwca. Za kreację i realizację całej kampanii odpowiada agencja PZL, która obsługuje markę w zakresie realizacji kampanii telewizyjno-radiowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj