Najnowsza rola Aleksandry Popławskiej – aktorka partnerką marki CUPRA

„Wataha”, „Belfer” czy „Kobiety mafii” – to tylko niektóre produkcje, w których zagrała Aleksandra Popławska. Aktorka i reżyserka, spełniająca się w sztuce filmowej i teatralnej, została partnerką marki CUPRA. Dołącza w ten sposób do Roberta Karasia.
O autorze
1 min czytania 2019-06-13

Wcielanie się w postacie silnych, niezależnych kobiet w kultowych polskich produkcjach filmowych i telewizyjnych to tylko część pracy Aleksandry Popławskiej. Pochodząca z Zabrza artystka jest też wielokrotnie nagradzaną reżyserką i aktorką teatralną zaangażowaną w działalność Teatru Rozmaitości i Teatru 6. Piętro w Warszawie. Stworzone przez nią spektakle i role teatralne zostały nagrodzone m.in. nagrodą Feliksa Warszawskiego za Najlepszą Reżyserię, nagrodą główną na Festiwalu Sztuk Współczesnych R@port czy nagrodami aktorskimi na Festiwalach Sztuki Aktorskiej w Kaliszu i festiwalu Dramaturgii Współczesnej w Zabrzu.

Poszukiwać inspiracji

Jak zaznacza Aleksandra Popławska, każde kolejne wyzwanie artystyczne wymaga od niej wyjątkowego zaangażowania i pasji.

– Moja praca związana jest często z podróżami i z życiem „na walizce”. Wyjazdy na plany filmowe, nocne zdjęcia czy podróże z teatrem w kraju i za granicą są bardzo wymagające, ale praca to moja pasja. Nie wyobrażam sobie żyć inaczej. Ciągły ruch, zmiany miejsc i sytuacji, poznawanie nowych ludzi, wcielanie się w różnorodne charaktery pozwala mi na przeżywanie emocji i doświadczanie stanów, które w innych okolicznościach być może byłyby niedostępne. Zmiany stymulują mózg i apetyt na nowe doświadczenia ciagle rośnie. Wiecznie poszukuję wokół siebie inspiracji – mówi Aleksandra Popławska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W dynamicznej codzienności Aleksandry Popławskiej zaczęła towarzyszyć CUPRA Ateca. W lutym 2018 roku specjalna wersja wyposażenia sportowych modeli SEAT-a zadebiutowała jako samodzielna marka, skierowana do osób podążających własną drogą. CUPRA Ateca to pierwszy model marki, który zgodnie z zapewnieniami jego twórców, stanie się partnerem dla osób poszukujących w życiu autentycznych, silnych doświadczeń.

Pasja w życiu

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Współpraca Aleksandry Popławskiej z CUPRĄ wpisuje się w nowy etap historii marki. Do wspólnego projektu zostały zaproszone osoby, które dzięki determinacji i ambicji uczyniły ze swojej pasji sposób na życie. Pierwszym ogłoszonym Partnerem CUPRY został Robert Karaś, światowy rekordzista w potrójnym Ironmanie, wymagającym przepłynięcia 11 km, przejechania 540 km na rowerze i przebiegnięcia 126 km. Przemierzenie tego dystansu zajęło sportowcowi 30 godzin 48 minut i 57 sekund.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Już wkrótce CUPRA wspólnie ze swoimi partnerami ogłosi wyjątkowy projekt, łączący świat sztuki, pasji, sportu i motoryzacji.

Współpraca Aleksandry Popławskiej i Roberta Karasia z CUPRĄ to część kampanii promocyjnej wokół wprowadzenia marki na rynek Polski. Partnerzy CUPRY wezmą udział w unikalnym projekcie wizerunkowo-artystycznym. Za koncepcję, koordynację i realizację działań komunikacyjnych odpowiadają: Jakub Góralczyk, PR Manager CUPRA w Polsce, oraz Matylda Żemajtis i Wojciech Wołk-Łaniewski z WALK PR.