Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Drugie życie „Małomiasteczkowego kiosku” Dawida Podsiadły – teraz jest częścią ekologicznej akcji ANSWEAR.com

Drugie życie „Małomiasteczkowego kiosku” Dawida Podsiadły – teraz jest częścią ekologicznej akcji ANSWEAR.com
Kojarzycie „Małomiasteczkowy kiosk”, który w 2018 roku był częścią promocji płyty Dawida Podsiadły? Po tym, jak został on wylicytowany na aukcji WOŚP przez ANSWEAR.com słuch o nim zaginął. Dopiero kilka dni temu marka ujawniła, że stoisko jest częścią ekologicznej akcji.
O autorze
1 min czytania 2019-06-13

Zielony „Małomiasteczkowy” kiosk, stojący przed Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie, był częścią promocji płyty Dawida Podsiadły, która ukazała się 19 października 2018 roku. Na początku stycznia informowaliśmy o tym, że stoisko trafiło na aukcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Natomiast po wylicytowaniu go przez platformę ANSWEAR.com za ponad 30 tys. złotych słuch o nim zaginął – pewne było jednak to, że marka planowała w jakiś sposób wykorzystać kiosk.

Jak się okazało, „Małomiasteczkowy” kiosk teraz dostał nowe życie – w ramach nowej ekologicznej akcji #EKOisTheAnswear został umieszczony na terenie krakowskiego Bezogródka, który jest liczącym ponad 2 tys. m² zielonym terenem w samym centrum miasta, w sąsiedztwie Błoni, Parku Jordana i miasteczka akademickiego.

Teraz kiosk służy jako punkt oddawania nienoszonych ubrań – za każdy kilogram ubrań 2 zł idzie na konto Fundacji Zielona Akcja. Więcej informacji znajduje są na stronie akcji #EKOisTheAnswear.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Zielony kiosk przed PKiN w Warszawie, billboard w postaci krzyżówki oraz akcja telefoniczna to tylko niektóre elementy kampanii promującej album Dawida Podsiadły „Małomiasteczkowy”. Przedstawiamy, jak #OdKulis wyglądała jej realizacja.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się