Tomasz Sąsiadek awansował na stanowisko co managing directora w Bluerank

W następstwie objęcia nowej funkcji Tomasz odpowiada za prowadzenie całej projektowej części biznesu Bluerank, która koncentruje się na efektywnym prowadzeniu działań komunikacyjnych w ujęciu customer journey.
O autorze
1 min czytania 2019-06-17

Tym samym Bluerank konsekwentnie wprowadza podejście do prowadzenia biznesu oparte o model „Explore vs Exploit”, które polega na podzieleniu działalności firmy na dwie części – jedną odpowiedzialną za generowanie przychodu ze sprawdzonego modelu biznesowego, który dana organizacja jest w stanie optymalizować i zwiększać (Exploit Team), podczas gdy druga koncentruje się na poszukiwaniu czystej innowacji, a więc nie jest ograniczona takimi czynnikami jak ROI, skalowalność, własne przyzwyczajenia lub podejście „nie da się tego zmienić” (Explore Team).

Te dwie części to przeciwstawne wobec siebie podejścia i cele, które idealnie się uzupełniają. Exploit vs. Explore to w pełni świadome działanie w dwóch obszarach z dwoma różnymi prędkościami oraz różnym nastawieniem (plan i poukładanie vs testy i innowacje, monetyzowanie i skalowanie vs prototypy i idee bez wartościowania i myślenia ograniczeniami).

– Jestem bardzo zadowolony z faktu, że moja już ponad siedmioletnia kariera w Bluerank zaprowadziła mnie na zupełnie nowy poziom. Obszar explore to silnik innowacji, w ramach którego poszukujemy i testujemy różne pomysły i idee, który nastawiony jest na wymyślanie. Z kolei obszar exploit to silnik realizacyjny będący bazą do zrównoważonych działań, który nastawiony jest na poprawę i budowanie optymalnych rozwiązań. Cieszę się, że będę mógł wykorzystać moje dotychczasowe doświadczenia pielęgnując i optymalizując biznes realizowany z naszymi obecnymi Partnerami w ramach obszaru exploit. Uważam, że utrzymanie równowagi pomiędzy obszarami explore i exploit jest w stanie zapewnić stabilny i zrównoważony wzrost zarówno Bluerank jak i naszym Partnerom a transformacja w kierunku organizacji oburęcznej (ambidextrous organisation) wyznaczała będzie trend dominujący w myśleniu i działaniu organizacji nastawionych na rozwój – mówi Tomasz Sąsiadek, co managing director Bluerank

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj