Tomasz Sąsiadek awansował na stanowisko co managing directora w Bluerank

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Tomasz Sąsiadek awansował na stanowisko co managing directora w Bluerank

W następstwie objęcia nowej funkcji Tomasz odpowiada za prowadzenie całej projektowej części biznesu Bluerank, która koncentruje się na efektywnym prowadzeniu działań komunikacyjnych w ujęciu customer journey.

Tym samym Bluerank konsekwentnie wprowadza podejście do prowadzenia biznesu oparte o model „Explore vs Exploit", które polega na podzieleniu działalności firmy na dwie części – jedną odpowiedzialną za generowanie przychodu ze sprawdzonego modelu biznesowego, który dana organizacja jest w stanie optymalizować i zwiększać (Exploit Team), podczas gdy druga koncentruje się na poszukiwaniu czystej innowacji, a więc nie jest ograniczona takimi czynnikami jak ROI, skalowalność, własne przyzwyczajenia lub podejście „nie da się tego zmienić” (Explore Team).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Te dwie części to przeciwstawne wobec siebie podejścia i cele, które idealnie się uzupełniają. Exploit vs. Explore to w pełni świadome działanie w dwóch obszarach z dwoma różnymi prędkościami oraz różnym nastawieniem (plan i poukładanie vs testy i innowacje, monetyzowanie i skalowanie vs prototypy i idee bez wartościowania i myślenia ograniczeniami).

– Jestem bardzo zadowolony z faktu, że moja już ponad siedmioletnia kariera w Bluerank zaprowadziła mnie na zupełnie nowy poziom. Obszar explore to silnik innowacji, w ramach którego poszukujemy i testujemy różne pomysły i idee, który nastawiony jest na wymyślanie. Z kolei obszar exploit to silnik realizacyjny będący bazą do zrównoważonych działań, który nastawiony jest na poprawę i budowanie optymalnych rozwiązań. Cieszę się, że będę mógł wykorzystać moje dotychczasowe doświadczenia pielęgnując i optymalizując biznes realizowany z naszymi obecnymi Partnerami w ramach obszaru exploit. Uważam, że utrzymanie równowagi pomiędzy obszarami explore i exploit jest w stanie zapewnić stabilny i zrównoważony wzrost zarówno Bluerank jak i naszym Partnerom a transformacja w kierunku organizacji oburęcznej (ambidextrous organisation) wyznaczała będzie trend dominujący w myśleniu i działaniu organizacji nastawionych na rozwój – mówi Tomasz Sąsiadek, co managing director Bluerank

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij