Konferencja Ecommerce Trends 2013 oraz V edycja Targów eHandlu już 23-24 września

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Konferencja Ecommerce Trends 2013 oraz V edycja Targów eHandlu już 23-24 września

W trakcie dwóch dni zaprezentują się praktycy ecommerce, przedstawiciele wiodących firmdziałających w branży handlu internetowego, dostawcy rozwiązań oraz firmy badawcze.

Podczas konferencji odbędą się dwudniowe warsztaty Szkoły e-Commerce Polska na temat: wykorzystania marketingu online w zachęceniu konsumenta do e-sklepu oraz poszerzania sprzedaży o kanał online.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Konferencję otworzy prezentacja Stephena Madera z Kantar Retail na temat przyszłości branży e-commerce i cech wyróżniających sklepy najlepiej dostosowane do wymagań zarówno współczesnego jaki i przyszłego klienta. Czy social i mobile commerce wprowadzą nową jakość w handlu detalicznym? Na czym budują swoją przewagę konkurencyjną najwięksi gracze na rynku, a co wyróżnia małe, obiecujące startupy? – to tylko niektóre z zagadnień, które omówi przedstawiciel Kantar Retail.

Kluczowe trendy w logistyce ecommerce na najbliższe lata przedstawi Rafał Brzoska twórca, założyciel i współwłaściciel Grupy Integer.pl, do której należą największa prywatna poczta – InPost oraz Paczkomaty InPost.

Jakie spojrzenie na kwestie sprawnej obsługi posprzedażowej ma Poczta Polska dowiemy się z prezentacji Marka Cynowskiego dyrektora e-commerce. - Przyszłością jest pełna integracja systemów nadawania i śledzenia przesyłek z systemami magazynowymi oraz oprogramowaniem sklepu internetowego oraz wsparciem nowoczesnej technologii dla tych procesów. Możliwości jakie za tym idą są ogromne - jak chociażby brak sprecyzowanego konkretnego miejsca nadania przy założeniu, że możemy zgeolokalizować odbiorcę, którego kurier "złapie" na mieście – mówi Marek Cynowski z Poczty Polskiej.

W takcie pierwszego dnia konferencji przewidziany jest także panel dyskusyjny prowadzony przez Grzegorza Wójcika z eCommerce Polska- Izby Gospodarki Elektronicznej, która jest partnerem merytorycznym wydarzenia.

Na jesienną edycję konferencji organizatorzy zaprosili reprezentantów firm o ciekawym modelu biznesowym działających w nieco innych, niż typowy ecommerce, sektorach rynku. Foodpanda –razem z powiązaną marką hellofood, jest leaderem wśród platform online służących do zamawiania jedzenia, funkcjonującym już w 27 krajach na świecie oraz Energa – uruchamiająca innowacyjny projekt eCommerce w modelu end2end. - Warto zwrócić uwagę na fakt,żeGrupa Kapitałowa ENERGA to największy w Polsce sprzedawca i dystrybutor energii elektrycznej. Firma znalazła się na 74. miejscu na liście TOP 500 największych firm z tego regionu Europy (ranking miesięcznika „Manager Magazyn”). Obsługuje 2,4 mln odbiorców indywidualnych) oraz dla ponad 200 tys. firm. Jak wielkim wyzwaniem jest przeprowadzenie tak szeroko zakrojonego projektu informatycznego dowiemy się z prezentacji Tomasza Aftańskiego (Energa) i Tomka Karwatki (Divante)- mówi Agnieszka Świtkowska co-founderNoNoobs.

Jak prowadzić efektywne działania marketingowe zorientowane na sprzedaż przy wykorzystaniu narzędzi oferowanych przez Facebook, będzie można dowiedzieć się z case study prezentowanych przez IllyęKondratyuka i SerhadaBolukcu z Facebooka.

W takcie dwóch dni konferencji Ecommerce Trends 2013 prelegenciporuszą zagadnienia:

  • Jak wykorzystać Marketing Automation do połączenia sprzedaży online ze sprzedażą tradycyjną
  • Procesy automatyzujące ROPO, łączenie e-mail marketingu, dynamicznej treści na stronie www i call center
  • Czy mikroformaty Google zwiększają ruch i sprzedaż w sklepach online?
  • Jak wykorzystać mobile do zwiększania sprzedaży w sklepie?
  • Analiza działań online i ich wpływ na offline
  • Jak skutecznie używaćretargetingu i audiencetargetingu w branży e-commerce?
  • Co powinno odróżniać platformę e-mailingową dla e-commerce od zwykłego systemu mailingowego?
  • Jak uzyskiwać zwrot z inwestycji w kampanie email marketingowe?

W tym roku po raz pierwszy jesienna edycja konferencji Ecommerce Trends 2013 odbywa się wraz z Targami eHandlu. - Połączenie dwóch najważniejszych wydarzeń w branży ecommerce Konferencji Ecommerce Trends oraz Targów eHandlu stworzy unikalną okazję do spotkania branżowego na skalę o jakiej jeszcze kilka lat temu nie moglibyśmy nawet pomarzyć. Cały e-handel w jednym miejscu i to nie byle jakim - to wizja, która kusiła nas od dawna - mówi Agnieszka Świtkowska, co-founder NoNoobs.pl

Kulminacyjnym punktem pierwszego dnia Konferencji będzie wieczór branżowy na Targach eHandlu, podczas którego możliwe będzie spotkanie z wystawcami oraz udział w Gali rozdania corocznie przyznawanych nagród dla najlepszych sklepów – Ekomersy 2013.

Ecommerce Trends 2013/jesień (23-24 września, Stadion Narodowy) to:

  • ponad 30 prelekcji, wykładów i dyskusji;
  • dwa dni wypełnione wiedzą i okazja do nawiązywania kontaktów biznesowych
  • dwa dni warsztatów Szkoły e-Commerce Polska
  • trzy jednocześnie toczące się ścieżki prezentacyjne
  • wieczór branżowy na targach eHandlu i gala rozdania corocznie przyznawanych nagród dla najlepszych sklepów – Ekomersy 2013

Konferencja Ecommerce Trends 2013/ jesień to wydarzenie, którego celem jest promowanie praktycznej wiedzy pozwalającej rozwijać własny biznes poza tradycyjnymi kanałami. Spotkanie to jest również okazją dla uczestników do nawiązania kontaktów biznesowych z potencjalnymi partnerami, ekspertami rynku i przedstawicielami e-biznesu, którzy już odnieśli znaczące sukcesy w branży e-commerce.

- Targi eHandlu to możliwość bezpośredniego poznania ludzi tworzących produkty i usługi umożliwiające handel w Internecie. Bardzo często świadomość tego "kto stoi po drugiej stronie" pozwala nam wybrać lepsze rozwiązania, łatwiej komunikować swoje potrzeby i odwrotnie - firmy, które mają mniej anonimowy kontakt ze swoimi klientami dokonują lepszych innowacji i tworzą bardziej dopasowane do potrzeb rynku produkty - mówi Adam Zygadlewicz, prezes Fundacji Polak 2.0 i dodaje: atmosfera panująca na Targach eHandlu powoduje, że różnica pomiędzy małymi i dużymi zaciera się i wszyscy działamy na rzecz rozwoju świadomości, przepływu wiedzy, udoskonalenia swoich strategii i produktów.

Organizatorem Targów eHandlu jest Fundacja Polak 2.0, która od roku 2009 buduje społeczność e-sprzedających wokół spotkań ShopCamp, organizuje HackFesty i wdraża projekt związany z ustaleniem standardów kompetencyjnych Profesjonalista w eHandlu.

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij