Z wykształcenia socjolog zaczynał jako storyboardzista i art director, wyspecjalizował się w tworzeniu konceptów kreatywnych i platform komunikacji dla brandów.
Pracował m.in dla takich marek jak Mercedes-Benz, Chevrolet, Heineken, Specjal, Pringles czy Kinder Bueno.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Interesuje się wszystkim poza tym wszystkim, co interesuje wszystkich (longboardy, ostre koło, clubbing, małe psy, wszędobylskie tatuaże, modne jedzenie, youngtimery, markowe ciuchy, bieganie z aplikacją mierzącą dystans). Szuka trwałych wartości.