T-Mobile wybiera Performics do obsługi w zakresie digital performance marketingu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
T-Mobile wybiera Performics do obsługi w zakresie digital performance marketingu

Performics (Publicis Groupe) zwycięzcą przetargu T-Mobile na obsługę swoich działań marketingowych w zakresie digital performance marketingu.

Performics, agencja marketingu efektywnościowego należąca do Publicis Groupe, została wybrana przez T-Mobile do obsługi strategicznej w obszarze digital perfromance oraz zakupu i optymalizacji kampanii oraz działań efektywnościowych (m.in.: SEM, e-mailing, display, afiliacje, cashbacks, mobile, programmatic buying, partnerstwa e-commerce).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Decyzja o wyborze Performicsa oznacza kontynuację wieloletniej współpracy pomiędzy firmami. Kontrakt ma charakter długoterminowy.

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij