Program BMW M Intensive Training zapewnia doskonalenie umiejętności sportowej jazdy na torze wyścigowym pod okiem ekspertów. Każdy uczestnik szkolenia ma do dyspozycji najnowsze modele BMW M, w tym limitowanej edycji Competition, kompetentnych instruktorów BMW Driving Experience oraz tory, które umożliwiają osiąganie wysokich prędkości w kontrolowanych warunkach.
Za realizację treningów odpowiada akademia jazdy BMW Driving Experience, która po 40 latach funkcjonowania na świecie, została otwarta również w Polsce. Akademia BMW Driving Experience, umożliwia rozwijanie pasji i zdobywanie doświadczenia za kierownicą BMW.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W ramach kampanii powstał spot video z hasłem przewodnim „Sprawdź jak szybko mija dzień” wyprodukowany we współpracy kreatywno-produkcyjnej, w modelu „in-house” Group One. Spot przedstawia trening BMW M Intensive i pozwala poczuć emocje, które temu towarzyszą. Za koncept kreatywny i realizację odpowiada agencja kreatywna Change Serviceplan, a za produkcję Media Ready – agencja specjalizująca się w tworzeniu kreatywnego contentu video.
Kampania wystartowała 19 czerwca br.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024