Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

SAR startuje z programem edukacyjnym dla menadżerów – SAR MBS by Effie

20 lat Effie Awards i zbierania doświadczeń od najlepszych marketerów w kraju oraz prezesów największych firm, współtworzących kategorię Marketing & Business Solutions pozwoliło SAR zbudować bazę wiedzy o efektywnych praktykach rozwoju biznesu i dało podstawy do stworzenia programu SAR MBS by Effie.
O autorze
1 min czytania 2019-06-25

SAR MBS by Effie to 5-stopniowy, autorski program rozwojowy dedykowany ambitnym managerom, którzy chcą się nauczyć, jak rozwijać marketing, aby był liderem zmian w organizacji.

Założeniem programu jest wsparcie uczestników w drodze od menadżera do członka zarządu firmy. Unikatowa formuła umożliwi uczestnikom wcielenie się w rolę szefa marketingu, lidera zmian w organizacji. Program zakłada maksimum praktyki opartej na konkretnych przykładach z biznesu. Wykładowcy pomogą uczestnikom zbudować, a następnie wdrożyć model rozwiązania biznesowego, który realnie wpłynie na rozwój i sukces rynkowy firmy.

Program zajęć został podzielony na 5 modułów, z których każdy uwzględnia kompetencje „twarde” (modele, strategia, analiza itp.) i „miękkie” (praca zespołowa, komunikacja, ludzie, kompetencje). Menadżerowie dowiedzą się między innymi: Jak określić, w która stronę chcemy podążać jako firma? Jak zbudować zespół marketingowy? Jak przełożyć strategię na egzekucję? Jak ocenić, czy jesteśmy efektywni w naszych działaniach?

Mentorami będą prezesi firm, uznani marketerzy i branżowi eksperci, którzy już od 20 lat tworzą bazę wiedzy i doświadczeń Effie. Wśród nich znajdą się m.in. Iwona Doktorowicz-Dudek, wiceprezes ds. marketingu w Kompanii Piwowarskiej, Tomasz Lisewski, global head of brand, communications & digital and marketing w Philips International oraz Katarzyna Milanovic, dyrektor generalna w Parfums Christian Dior (Grupa LVMH). Zwieńczeniem programu będzie przygotowanie i obrona pracy dyplomowej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aplikacje do programu przyjmowane są do 31 sierpnia br.

Słuchaj podcastu NowyMarketing