„Nie szukaj wymówek. Potwierdź swoje zdrowie” – kampania społeczna Nationale-Nederlanden

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Nie szukaj wymówek. Potwierdź swoje zdrowie”  – kampania społeczna Nationale-Nederlanden

Nationale-Nederlanden rusza z nową kampanią informacyjno-edukacyjną. Jej celem jest zachęcanie Polaków do regularnych badań profilaktycznych. Ambasadorką akcji została artystka Agnieszka Szuścik, która przedstawiła jak zmieniło się jej życie odkąd zdiagnozowano u niej raka szyjki macicy.

– Celem naszej kampanii jest pokazanie, jak często w natłoku codziennych obowiązków zapominamy o własnym zdrowiu. Przyziemne zajęcia, takie jak praca, zakupy czy sprzątanie, stają się wymówką do odłożenia badania i wizyty u lekarza. Nie chcemy straszyć chorobą, lecz mobilizować do działania. Kampania „Nie szukaj wymówek. Potwierdź swoje zdrowie” to kolejny element wpisujący się w nasz styl komunikacji, którego idea brzmi: „O tym, co ważne, mówimy wprost” – mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Ambasadorką akcji jest Agnieszka Szuścik, artystka wizualna, u której zdiagnozowano raka szyjki macicy. Od tego momentu promuje profilaktykę i aktywnie zachęca do regularnych badań. Wystąpiła również podczas TEDxKatowice, gdzie opowiedziała o swojej historii.

Agnieszka Szuścik wystąpiła w filmie Nationale-Nederlanden, który zapowiada bezpłatne badania profilaktyczne w specjalnie przygotowanym do tego celu medbusie. W materiale ambasadorka akcji przeprowadza sondę uliczną i pyta przechodniów o to, kiedy ostatni raz robili badania profilaktyczne. Jak wynika z rozmowy z nimi, zawsze znajdują pilniejsze zadanie niż pójście do lekarza. Ambasadorka zachęca spotkane osoby do udziału w bezpłatnych badaniach kontrolnych i potwierdzania swojego zdrowia.

– Przez cztery lata byłam zbyt zajęta, by pamiętać o badaniach profilaktycznych. Skoro nic mi nie było, nie zapisywałam się do lekarza. Zawsze byłam zajęta: a to pisałam doktorat, a to kręciłam film, a to jechałam za miasto z rodziną. W końcu poszłam na cytologię i dowiedziałam się, że mam raka. Od tamtego czasu staram się uświadamiać ludzi, że zdrowie jest najważniejsze. Regularne badania profilaktyczne to taki sam obowiązek, jak inne, z którymi zmagamy się na co dzień. Dzięki nim możemy potwierdzić swoje zdrowie. Kampania Nationale-Nederlanden wpisuje się w tę moją misję. Skierowana jest do osób, które zwykle nie myślą o profilaktyce. Zaangażowałam się w projekt, ponieważ chcę przypomnieć Polakom o badaniach – mówi Agnieszka Szuścik, ambasadorka akcji.

Oprócz głównego filmu promującego kampanię, Agnieszka Szuścik wykonała serię krótkich filmików oraz artystycznych fotografii, które odzwierciedlają najczęstsze wymówki Polaków. Zdjęcia przedmiotów związanych z codziennymi obowiązkami, kształtem przypominają jednocześnie części ciała, które najczęściej dotykają choroby nowotworowe.

Działania realizowane będą w mediach społecznościowych Nationale-Nederlanden. Oprócz filmu i zdjęć ambasadorki Agnieszki Szuścik, na Facebooku ubezpieczyciel zorganizuje konkurs fotograficzny. Akcji towarzyszyć będzie hasztag #ZdrowaWymówka.

Kampania uzupełnia drugą edycję medbusa, który odwiedza polskie miasta. W zeszłym roku przebadało się blisko 1000 osób. W tym roku ponownie Nationale-Nederlanden oraz partnerzy społeczni: Fundacja Onkologiczna Alivia, Polski Ruch Społeczny Amazonki oraz Movember Polska zorganizują bezpłatne badania profilaktyczne. W dniach 26-30 czerwca mieszkańcy Konina, Kalisza, Leszna, Gorzowa Wielkopolskiego i Legnicy w specjalnie przeznaczonym do tego medbusie będą mogli skorzystać z darmowych konsultacji dermatologicznych oraz badań USG tarczycy, piersi lub jąder.

Za koncepcję kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa. Partnerami medialnymi akcji są Grupa Eurozet oraz Grupa Polska Press.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij