GREY Group Poland wygrało przetarg na obsługę mBanku

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
GREY Group Poland wygrało przetarg na obsługę mBanku

Agencja GREY Group Poland wygrała prowadzony od końca marca br. przetarg na obsługę strategiczną i kreatywną marki mBank w obszarze MŚP oraz klienta zamożnego.

GREY Group Poland kontynuuje tym samym 6-letnią współpracę z mBankiem, który jest ikoną mobilności i czwartym bankiem uniwersalnym w Polsce pod względem aktywów według stanu na koniec marca 2019 r.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Bardzo się cieszymy, że najnowocześniejszy bank w Polsce postrzega GREY jako długoterminowego partnera, z którym będzie kontynuować współpracę. Wierzę, że – choć to niełatwe zadanie – przyniesie ona jeszcze większe efekty niż dotychczas – powiedział Jakub Korolczuk, creative chairman Grey Group Poland.

W wyniku przetargu GREY będzie jedną z dwóch agencji full-service pracujących dla marki mBank.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij