The Sims 4 jest jedną z najpopularniejszych gier studia Electronic Arts. Obecna część zadebiutowała w 2014 roku, ale cały czas cieszy się olbrzymią popularnością wśród graczy. Spowodowane jest to między innymi regularnymi dodatkami, które wzbogacają świat gry i dodają nowe możliwości dla graczy. Najnowszy, zatytułowany “Wyspiarskie życie” przenosi simów na Sulani, czyli tropikalny archipelag. Z okazji premiery gry warto zwrócić uwagę na problem zanieczyszczenia naszej planety.
Sielskie wakacje
Zobacz również
Do współpracy zaproszono 31 najbardziej rozpoznawalnych polskich twórców internetowych młodego pokolenia między innymi: Sylwię Lipkę, Weronikę Juszczak, Bartka Kaszubę, Julię Wieniawę, samosiaę, czy Nylę. A także wielu tiktokerów, instagramerów, streamerów i gamerów, którzy promują nowy dodatek do The Sims 4 i są zaangażowani w ochronę środowiska.
Aby wziąć udział w konkursie należy do 13 lipca 2019 roku zrobić zdjęcie, które pokazuje jak dbasz o przyrodę, następnie należy je opublikować w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter lub Instagram) wraz z hasztagiem #TS4wyspiarskiezycie. Do wygrania jest voucher na 20 000 zł i 2 vouchery na 5 000 zł, które można wykorzystać w serwisie wakacje.pl.
Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja gamingowa Fantasy Expo, przy wsparciu serwisu wakacje.pl.
Wrocław na ustach całej Europy. Reklama za 232 mln złotych dzięki finałowi Ligi Konferencji
Więcej informacji znajduje się na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing