W czerwcu br. w kilku polskich miastach, takich jak Koszalin czy Słupsk pojawiły się billboardy z hasłem „Broń ratuje życie”. Jest to część akcji fundacji Trybun, która tym samym chce wywołać dyskusję „o potrzebie posiadania przez Polaków broni”.
Na billboardach pojawiły się także fragmenty wypowiedzi prezydenta USA Donalda Trumpa. Jak tłumaczy pomysłodawca akcji, Andrzej Turczyn, zostały one użyte celowo, bo „nie mamy swoich polityków formatu Trumpa i Penca (…)”.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Łącznie stworzono 48 banerów, które można pobrać ze stron fundacji Trybun i umieścić w swojej miejscowości.
Słuchaj podcastu NowyMarketing