TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Konferencja Digital Adventure 4: Potencjał sportu i e-sportu w marketingu już 10 lipca

Na stadion Legii Warszawa eksperci opowiedzą o potencjale sportu i e-sportu w marketingu. Wystąpią przedstawiciele m.in. Legii Warszawa, Sport.pl, Biura Reklamy TVP, Samsung, adidas, Sport.pl, T-mobile oraz gość specjalny Gosia Rdest – kierowca wyścigowy.
O autorze
1 min czytania 2019-07-03

Na konferencji wystąpią również praktycy świata mediów z zespołu Resolution wspierający m.in. producenta i wydawcę gier komputerowych Activision (Call of Duty, Crash Bandicoot, Sekiro).

Dlaczego kolejną konferencję z cyklu Digital Adventure poświęcono tematowi sportu i e-sportu?

Branża e-sportu w Polsce jest warta 47 mln PLN. To co raz większa siła nabywcza atrakcyjnych grup docelowych oraz alternatywne kanały dotarcia do potencjalnych klientów. Anna Elwart, Managing Director Resolution: „Inwestycje w reklamę wymagają szerokiego spojrzenia również na te trendy, które z pozoru nie dotyczą naszych brandów. Na konferencji będziemy rozmawiać o sporcie i e-sporcie, aby sprawnie poruszać się i decydować o tym w co inwestować i dowiedzieć się kiedy warto odpuścić lub odłożyć projekt na później”.

10 lipca  poszukamy odpowiedzi na pytania:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Co CMO musi wiedzieć o e-sporcie?
  • Jak wybrać dyscyplinę i dlaczego warto inwestować we wschodzące gwiazdy?
  • Jak najlepiej zmonetyzować inwestycje w szeroko rozumiany sport?

Więcej informacji: digitalresolution.pl/konferencja/digital-adventure-4.

Słuchaj podcastu NowyMarketing