Daniel Przygoda dołącza do Feeders Agency jako creative growth director

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Daniel Przygoda dołącza do Feeders Agency jako creative growth director

Jego zadaniem będzie rozwijanie biznesu agencji w oparciu o produkt, jakim jest kreatywność.

Daniel od ponad 8 lat pracuje w reklamie. Ostatnio kierował działem kreatywnym agencji Wavemaker. Pracował też w VML, K2 Internet i K2 Media. W swojej karierze przebył drogę od account executive, przez social media i creative strategist, senior copywritera, aż po creative head. Dzięki tak szerokiemu doświadczeniu Daniel Przygoda wnosi do zespołu Feeders Agency połączenie myślenia biznesowego i strategicznego z kreatywnością. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Przygoda pracował do tej pory m.in. dla: Coca-Cola, Converse, IKEA, Lay’s, Mazda, Sony i VOGUE. Współtworzył wielokanałową komunikację dla Fundacji Polska Bezgotówkowa, launch Vouge.pl w Polsce oraz nagrodzony Grand Prix w Cannes projekt “Ostatni Twój Weekend”. Na koncie ma nominację w Cannes Young Creatives w kategorii Media, 6 nagród KTR oraz kilka MIXXów.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij