TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Daniel Przygoda dołącza do Feeders Agency jako creative growth director

Jego zadaniem będzie rozwijanie biznesu agencji w oparciu o produkt, jakim jest kreatywność.
O autorze
0 min czytania 2019-07-09

Daniel od ponad 8 lat pracuje w reklamie. Ostatnio kierował działem kreatywnym agencji Wavemaker. Pracował też w VML, K2 Internet i K2 Media. W swojej karierze przebył drogę od account executive, przez social media i creative strategist, senior copywritera, aż po creative head. Dzięki tak szerokiemu doświadczeniu Daniel Przygoda wnosi do zespołu Feeders Agency połączenie myślenia biznesowego i strategicznego z kreatywnością. 

Przygoda pracował do tej pory m.in. dla: Coca-Cola, Converse, IKEA, Lay’s, Mazda, Sony i VOGUE. Współtworzył wielokanałową komunikację dla Fundacji Polska Bezgotówkowa, launch Vouge.pl w Polsce oraz nagrodzony Grand Prix w Cannes projekt “Ostatni Twój Weekend”. Na koncie ma nominację w Cannes Young Creatives w kategorii Media, 6 nagród KTR oraz kilka MIXXów.