Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

e-Kiosk S.A. kupił markę ComPress, powstanie nowoczesna agencja komunikacji 360 stopni

Spółka e-Kiosk S.A., największy dystrybutor e-prasy w Polsce (Grupa Gremi Media S.A.) odkupił od spółki Thunderbolt markę ComPress. Pod tym brandem powstanie agencja zintegrowanej komunikacji marketingowej 360 stopni, która będzie stanowić uzupełnienie obecnej oferty e-Kiosku w zakresie komunikacji.
O autorze
1 min czytania 2019-07-09

Obecnie w portfolio e-Kiosku poza brandami eKiosk.pl, eGazety.pl oraz Nexto.pl funkcjonuje także agencja eContentLAB, oferująca usługi z zakresu marketingu digitalowego, specjalizująca się w realizacji kampanii z wykorzystaniem technologii rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości (AR i VR), social mediów, content marketingu i produkcji wideo. Marka ComPress w portfolio e-Kiosku pozwoli poszerzyć ofertę spółki o usługi public relations, czyli między innymi doradztwa strategicznego dla klientów, tworzenia profesjonalnych kampanii wizerunkowych w mediach, czy PR eksperckiego. Dzięki temu na bazie tych dwóch marek powstanie agencja oferująca klientom kompleksowe usługi public relations, marketingu i reklamy.

– W agencji eContentLAB realizujemy duże projekty w zakresie marketingu digitalowego. Wierzę, że włączenie dodatkowych usług pod rozpoznawalną w branży marką, a przypomnę, że ComPress jako brand funkcjonuje na polskim rynku od 1990 roku, pozwoli nam uzyskać efekt synergii i wyjść z ofertą kompleksowej obsługi klientów w ramach komunikacji 360 stopni. Decyzja o poszerzeniu oferty o usługi public relations będzie wiązała się z powiększeniem zespołu, nie wykluczamy też, że w przyszłości dojdzie do połączenia eContentLAB i ComPressu, ale to wymaga czasu – mówi Łukasz Piela, prezes e-Kiosk S.A. 

E-Kiosk S.A. jest największym dystrybutorem e-prasy w Polsce, który skupia w jednym miejscu zarówno katalog e-prasy, ebooków jak i audiobooków. Celem spółki jest udostępnienie pełnej oferty publikacji, periodyków i książek w wersji cyfrowej. E-Kiosk rozwija też dystrybucję oprogramowania i świadczy usługi e-commerce dla wydawnictw. Do spółki należą brandy: eKiosk.pl, eGazety.pl, Nexto.pl oraz eContentLAB.pl.

Spółka realizuje ciągły rozwój platform dystrybucyjnych oraz rozbudowę katalogu i oferty, co wpływa korzystnie na budowanie przychodów w oparciu o najpełniejsze na rynku portfolio cyfrowych treści oraz dynamiczny rozwój sieci partnerskiej. Obecny katalog produktów elektronicznych, jakie e-Kiosk S.A. oferuje klientom obejmuje ponad 60 tys. pozycji (ebooki, audiobooki oraz eprasa).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj