Diesel świętuje utratę followersów za swoją kolekcję na cześć osób LGBT

Diesel świętuje utratę followersów za swoją kolekcję na cześć osób LGBT

Niektóre marki przeżywałyby „katusze”, gdyby nagle z ich profilu w mediach społecznościowych ubyło kilkanaście tysięcy followersów. Jednak nie w przypadku brandu Diesel, który stworzył specjalną kampanię celebrującą utratę pewnych obserwujących.

W czerwcu, miesiącu znanym też jako „pride month”, Diesel stworzył specjalną kolekcję, będącą swego rodzaju hołdem dla społeczności LGBT. Składa się ona z koszulek, t-shirtów czy bluz z charakterystycznym logo marki na tęczowym tle i napisem „Pride”.  

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Niektórym klientom marki nie spodobało się jednak jej poparcie dla społeczności LGBT. W związku z tym, od momentu wypuszczenia kolekcji i reklamowania jej na instagramowym profilu brandu, Diesel stracił ponad 14 tysięcy followersów. 

Marka jednak nie zamierzała się tym faktem specjalnie martwić – na swoim Instagramie opublikowała post, w którym wręcz podziękowała tym osobom, które zdecydowały się przestać obserwować jej profil społecznościowy. Brand dodatkowo zapewnił też, że dalej zamierza wspierać społeczności LGBT i nie ma zamiaru się z tym ukrywać. 

PS

W swojej kampanii na sezon wiosna-lato 2019, marka Diesel w ironiczny sposób przedstawiała influencerów i przekonywała, że życie jest o wiele łatwiejsze, gdy jest się tylko „followersem”.

PS2

W kolejnej odsłonie kampanii „Be A Follower”, marka Diesel pokazywała, że życie jest lepsze, gdy jest się followersem i nagradzała wszystkich tych, którzy nie są influencerami.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij