Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Diesel świętuje utratę followersów za swoją kolekcję na cześć osób LGBT

Diesel świętuje utratę followersów za swoją kolekcję na cześć osób LGBT
Niektóre marki przeżywałyby „katusze”, gdyby nagle z ich profilu w mediach społecznościowych ubyło kilkanaście tysięcy followersów. Jednak nie w przypadku brandu Diesel, który stworzył specjalną kampanię celebrującą utratę pewnych obserwujących.
O autorze
1 min czytania 2019-07-10

W czerwcu, miesiącu znanym też jako „pride month”, Diesel stworzył specjalną kolekcję, będącą swego rodzaju hołdem dla społeczności LGBT. Składa się ona z koszulek, t-shirtów czy bluz z charakterystycznym logo marki na tęczowym tle i napisem „Pride”.  

Niektórym klientom marki nie spodobało się jednak jej poparcie dla społeczności LGBT. W związku z tym, od momentu wypuszczenia kolekcji i reklamowania jej na instagramowym profilu brandu, Diesel stracił ponad 14 tysięcy followersów. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marka jednak nie zamierzała się tym faktem specjalnie martwić – na swoim Instagramie opublikowała post, w którym wręcz podziękowała tym osobom, które zdecydowały się przestać obserwować jej profil społecznościowy. Brand dodatkowo zapewnił też, że dalej zamierza wspierać społeczności LGBT i nie ma zamiaru się z tym ukrywać. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W swojej kampanii na sezon wiosna-lato 2019, marka Diesel w ironiczny sposób przedstawiała influencerów i przekonywała, że życie jest o wiele łatwiejsze, gdy jest się tylko „followersem”.

PS2

W kolejnej odsłonie kampanii „Be A Follower”, marka Diesel pokazywała, że życie jest lepsze, gdy jest się followersem i nagradzała wszystkich tych, którzy nie są influencerami.