Na początku lutego br. pisaliśmy o nowej, ironicznej kampanii marki Diesel, która pokazywała, że życie jest o wiele łatwiejsze, gdy jest się tylko „followersem”. Teraz brand idzie o krok dalej i w ramach kontynuacji swojego projektu, zamierza nagradzać tzw. obserwujących.
Za utworzenie konta na stronie marki Diesel, followers nie tylko otrzymuje zniżkę na pierwsze zakupy, ale również dostaje do swojej dyspozycji unikalny kod, który może przekazywać innym. Za każdym razem, gdy dana osoba zrobi zakupy na stronie brandu używając owego kodu, followers otrzymuje kolejne zniżki na swoje zakupy. Im więcej osób skorzysta ze specjalnego kodu, tym jego właściciel będzie mieć większą zniżkę. Proste 😉
Zobacz również
PS
Które kampanie influencer marketingowe okazały się najciekawsze w 2018 r.? Jakie są najważniejsze wyzwania stojące przed influencer marketingiem w 2019 roku?
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jesteś na wakacjach, chcesz odpocząć od mediów społecznościowych, ale jednocześnie boisz się ich zaniedbania? Szwajcarski oddział hoteli ibis przychodzi z pomocą – jedną z usług dostępnych dla gości obiektu jest opiekun od social mediów.
PS3
Mediolańska restauracja This Is Not a Sushibar wpadła na pomysł nietypowej promocji z okazji otwarcia nowego lokalu – za danie można było zapłacić followersami z Instagrama.