„Kapusty nigdy za wiele” – Biedronka ruszyła z nową kampanią rekrutacyjną

„Kapusty nigdy za wiele” – Biedronka ruszyła z nową kampanią rekrutacyjną
Zabawnymi hasłami na plakatach i grafikach zamieszczonych w mediach społecznościowych Biedronka zachęca młodych ludzi do pracy w sieci w okresie wakacyjnym.
O autorze
1 min czytania 2019-07-11

Biedronka ruszyła z nową kampanią rekrutacyjną, która ma na celu zachęcenie kandydatów do pracy w sezonie letnim. Plakaty z zabawnymi hasłami skierowane są głównie do młodych ludzi poszukujących możliwości zarobku w miejscowości, w której mieszkają w czasie wakacji, niezależnie od lokalizacji. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jak podkreśla firma, poza atrakcyjną stawką godzinową oferowany jest też elastyczny grafik dostosowany w miarę możliwości do pracownika, w związku z czym może on połączyć pracę z wyjazdami wakacyjnymi.

Wszystkie oferty pracy znajdują się na tej stronie

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W styczniu br. Theresa May stała się bohaterką rekrutacyjnego spotu londyńskiego Studio Yes. Humorystyczna produkcja kierowana była do osób, które, tak jak brytyjska premier w filmiku, mają już dość swojej pracy.

PS2

W październiku 2018 roku Capgemini przygotowało nietypową kampanię employer brandingową zatytułowaną „Open for Open Minds”. W ramach akcji w 5 miastach w Polsce pojawiły się banery oraz billboardy, których celem jest zwrócenie uwagi potencjalnych kandydatów przez grę słowem.

PS3

Nudne, suche ogłoszenia o pracę powoli przechodzą do lamusa, czego przykładem jest akcja rekrutacyjna G2A Marketplace, w ramach której poszukiwany jest „Dyrektor Internetów i Janusz Tracz non-bullshit marketingu”.

PS4

Jeśli aktualnie szukacie pracy, polecamy częste zaglądanie do zakładki Praca: nowymarketing.pl/praca