Londyńskie Studio Yes, zajmujące się produkcją filmową, wypuściło zabawny spot rekrutacyjny, w którym główną rolę odgrywa Theresa May.
W filmiku widzimy rzeczywiste ujęcia z kamer, gdy brytyjska premier wraca do swojego domu po długim dniu pracy, zaś dziennikarze robiący jej zdjęcia co chwilę zasypują ją trudnymi pytania. Następnie, tuż po zamknięciu drzwi, ukazana jest Theresa May stojąca tyłem do kamery i dająca upust swoim emocjom. Spot zaś kończy się pytaniem „Czy ty też masz już dość swojej pracy?”.
Zobacz również
Humorystyczna produkcja szybko zdobyła popularność nie tylko wśród potencjalnych kandydatów do pracy. Ciekawe, jak na spot zareagowała sama zainteresowana ;).
PS
Nudne, suche ogłoszenia o pracę powoli przechodzą do lamusa, czego przykładem jest akcja rekrutacyjna G2A Marketplace, w ramach której poszukiwany jest „Dyrektor Internetów i Janusz Tracz non-bullshit marketingu”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zgodnie z tematyką, podpowiadamy też, jak nie pisać ogłoszenia o pracę w branży kreatywnej.