Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Paweł Tkaczyk: Google potrafi odpowiedzieć na coraz więcej pytań samodzielnie, dlaczego więc użytkownicy mieliby przychodzić na Twoją stronę?

Paweł Tkaczyk: Google potrafi odpowiedzieć na coraz więcej pytań samodzielnie, dlaczego więc użytkownicy mieliby przychodzić na Twoją stronę?
– We wrześniu 2018 roku ponad 60% zapytań mobilnych do Google kończyło się… na stronie Google. Jak projektować ścieżkę zakupową w takim ekosystemie? – o marketingu w czasach zero-click opowiada Paweł Tkaczyk.
O autorze
1 min czytania 2019-07-15

zdjęcie: infoshare.pl

Paweł Tkaczyk, jak sam mówi o sobie – zarabia na życie opowiadaniem historii. Pomaga też budować silne marki – współpracuje m.in. z Agorą i Grupą Allegro – oraz doradza startupom i mniejszym firmom jako mentor podczas wydarzeń Startup Weekend lub Startup Fest.

Niedawno, podczas 13. edycji konferencji Infoshare w maju br., Paweł Tkaczyk wystąpił ze swoją prezentacją zatytułowaną „Marketing w czasach zero-click, czyli o wkładaniu wszystkich jajek do jednego koszyka”, w której wyjaśnił, jak najlepiej zaprojektować ścieżkę zakupową w czasach, gdy użytkownicy kończą swoje poszukiwania na stronie Google.

Zachęcamy do oglądania!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Zachęcamy też do obejrzenia wywiadów, które portal Mam Startup przeprowadził z twórcami innowacyjnych spółek technologicznych i przedstawicielami sceny startupowej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Jakie są największe wyzwania przy ocenianiu skuteczności storytellingu? Które narzędzia pozwolą najlepiej ocenić efektywność storytellingu oraz jakie błędy są w tej kwestii najczęściej popełniane?