Paweł Tkaczyk: Google potrafi odpowiedzieć na coraz więcej pytań samodzielnie, dlaczego więc użytkownicy mieliby przychodzić na Twoją stronę?

Paweł Tkaczyk: Google potrafi odpowiedzieć na coraz więcej pytań samodzielnie, dlaczego więc użytkownicy mieliby przychodzić na Twoją stronę?

– We wrześniu 2018 roku ponad 60% zapytań mobilnych do Google kończyło się… na stronie Google. Jak projektować ścieżkę zakupową w takim ekosystemie? – o marketingu w czasach zero-click opowiada Paweł Tkaczyk.

zdjęcie: infoshare.pl

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Paweł Tkaczyk, jak sam mówi o sobie – zarabia na życie opowiadaniem historii. Pomaga też budować silne marki – współpracuje m.in. z Agorą i Grupą Allegro – oraz doradza startupom i mniejszym firmom jako mentor podczas wydarzeń Startup Weekend lub Startup Fest.

Niedawno, podczas 13. edycji konferencji Infoshare w maju br., Paweł Tkaczyk wystąpił ze swoją prezentacją zatytułowaną „Marketing w czasach zero-click, czyli o wkładaniu wszystkich jajek do jednego koszyka”, w której wyjaśnił, jak najlepiej zaprojektować ścieżkę zakupową w czasach, gdy użytkownicy kończą swoje poszukiwania na stronie Google.

Zachęcamy do oglądania!

PS

Zachęcamy też do obejrzenia wywiadów, które portal Mam Startup przeprowadził z twórcami innowacyjnych spółek technologicznych i przedstawicielami sceny startupowej.

PS2

Jakie są największe wyzwania przy ocenianiu skuteczności storytellingu? Które narzędzia pozwolą najlepiej ocenić efektywność storytellingu oraz jakie błędy są w tej kwestii najczęściej popełniane?

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij