Olka Kaźmierczak zawiesza kolektyw POP UP GRUPA

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Olka Kaźmierczak zawiesza kolektyw POP UP GRUPA

Z dniem 1 sierpnia 2019 r. Olka Kaźmierczak zawiesza kolektyw POP UP GRUPA. Teraz skupia się na pracy pod własnym nazwiskiem.

Kolektyw POP UP GRUPA powstał w listopadzie 2015 r. z inicjatywy Olki Kaźmierczak (strategia marki i komunikacji) i Kai Dobrzańskiej (strategia komunikacji wizualnej), a z czasem powiększył się o kolejnych ekspertów: Agnieszkę Polkowską (trendy i strategia produktu), Agnieszkę Lewcio (strategia digital) i Paulinę Ciecierską (strategia biznesu).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

POP UP GRUPA była pierwszym w Polsce kolektywem strategiczno-kreatywnym w branży mody i lifestyle specjalizującym się w strategii marki, produktu, komunikacji i biznesu.

Klientami kolektywu w latach 2015-2019 były m.in. marki Bohoboco, L37, TOVA, Weave, Fiore czy Abriga. POP UP GRUPA odpowiadała za budowanie wizerunku i kolekcji wyżej wymienionych marek, wspierając strategicznie ich działy produkcyjne i marketingowe. W przypadku Fiore i TOVY POP UP GRUPA pełniła również rolę konsultanta ds. strategii biznesowej.

Olka Kaźmierczak zawiesza kolektyw na rzecz pracy pod własnym imieniem i nazwiskiem.

fot. Kamil Kotarba

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij