Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Olka Kaźmierczak zawiesza kolektyw POP UP GRUPA

Z dniem 1 sierpnia 2019 r. Olka Kaźmierczak zawiesza kolektyw POP UP GRUPA. Teraz skupia się na pracy pod własnym nazwiskiem.
O autorze
1 min czytania 2019-07-16

Kolektyw POP UP GRUPA powstał w listopadzie 2015 r. z inicjatywy Olki Kaźmierczak (strategia marki i komunikacji) i Kai Dobrzańskiej (strategia komunikacji wizualnej), a z czasem powiększył się o kolejnych ekspertów: Agnieszkę Polkowską (trendy i strategia produktu), Agnieszkę Lewcio (strategia digital) i Paulinę Ciecierską (strategia biznesu).

POP UP GRUPA była pierwszym w Polsce kolektywem strategiczno-kreatywnym w branży mody i lifestyle specjalizującym się w strategii marki, produktu, komunikacji i biznesu.

Klientami kolektywu w latach 2015-2019 były m.in. marki Bohoboco, L37, TOVA, Weave, Fiore czy Abriga. POP UP GRUPA odpowiadała za budowanie wizerunku i kolekcji wyżej wymienionych marek, wspierając strategicznie ich działy produkcyjne i marketingowe. W przypadku Fiore i TOVY POP UP GRUPA pełniła również rolę konsultanta ds. strategii biznesowej.

Olka Kaźmierczak zawiesza kolektyw na rzecz pracy pod własnym imieniem i nazwiskiem.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

fot. Kamil Kotarba

Słuchaj podcastu NowyMarketing