Kolektyw POP UP GRUPA powstał w listopadzie 2015 r. z inicjatywy Olki Kaźmierczak (strategia marki i komunikacji) i Kai Dobrzańskiej (strategia komunikacji wizualnej), a z czasem powiększył się o kolejnych ekspertów: Agnieszkę Polkowską (trendy i strategia produktu), Agnieszkę Lewcio (strategia digital) i Paulinę Ciecierską (strategia biznesu).
POP UP GRUPA była pierwszym w Polsce kolektywem strategiczno-kreatywnym w branży mody i lifestyle specjalizującym się w strategii marki, produktu, komunikacji i biznesu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Klientami kolektywu w latach 2015-2019 były m.in. marki Bohoboco, L37, TOVA, Weave, Fiore czy Abriga. POP UP GRUPA odpowiadała za budowanie wizerunku i kolekcji wyżej wymienionych marek, wspierając strategicznie ich działy produkcyjne i marketingowe. W przypadku Fiore i TOVY POP UP GRUPA pełniła również rolę konsultanta ds. strategii biznesowej.
Olka Kaźmierczak zawiesza kolektyw na rzecz pracy pod własnym imieniem i nazwiskiem.
fot. Kamil Kotarba
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing