Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Topowi gamerzy promują loterię marki Zozole

Siedmiu topowych gamerów z LifeTube: PLKD, Junajted, Kaluch, RoXMb, Hadesiak, Admiros, Manoyek oraz najpopularniejsza youtuberka wśród polskich piosenkarek – Magda Bereda – biorą udział w dwumiesięcznej kampanii wspierającej loterię marki Zozole.
O autorze
2 min czytania 2019-07-16

Wybór youtuberów z kategorii „Gaming” i „Rozrywka” jest nieprzypadkowy. Ich widownię cechuje bardzo wysoki wskaźnik zaangażowania – przejawiający się nie tylko w aktywnym komentowaniu czy reagowaniu na filmy, ale również w braniu udziału w różnorodnych akcjach, konkursach i grywalizacjach, inicjowanych przez twórców. Kampania angażuje influencerów związanych z najpopularniejszymi wśród młodzieży grami: Minecraftem, Robloxem, FIFĄ, Fortnite oraz GTA. Influencerzy realizują filmy dedykowane, w których znajduje się wyraźne zachęcenie do wzięcia udziału w loterii. Pojawią się też lokowania produktów oraz przekierowania do strony loteryjnej promocjazozole.pl.

– Na kampanię influencerską, którą wypracowaliśmy z agencją Next, składa się przede wszystkim idealnie dobrana grupa influencerów. Twórcy gamingowi, stanowiący główny trzon kampanii, to grupa z ogromnymi zasięgami i bardzo oddaną publicznością. Natomiast produkty marki Zozole znakomicie wpisują się w komunikację na ich kanałach. Promocja ta idealnie łączy świat gamingu i beztroskiej zabawy jaką reprezentują Zozole. Dodatkowo postanowiliśmy uzupełnić kampanię o udział jednej z najbardziej znanych youtuberek – Magdy Beredy. Taki dobór twórców pozwoli dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców z grupy docelowej marki, do których skierowana jest kampania – komentuje Izabela Malinowska, senior sales manager w LifeTube.

Aby wziąć udział w loterii, należy kupić dowolne opakowanie produktu marki Zozole oraz zarejestrować paragon na stronie promocjazozole.pl. Raz w tygodniu zostanie wylosowana osoba, która wygra konsolę PS4 PRO (łącznie do wygrania jest aż 15 sztuk sprzętu), a co godzinę można będzie wygrać bon o wartości 50 złotych do Playstation Store (łącznie do rozdania jest aż 1164 kodów!). Nagrody są spójne z grupą docelową influencerów, którzy poprzez swoje materiały docierają do osób zainteresowanych gamingiem. Loteria potrwa do 31 sierpnia.

– Zozole to marka, która od wielu lat jest dostępna na naszym rynku. W swoim portfolio ma wiele fantastycznych produktów, które wywołują uśmiech i niosą radość dzieciom i dorosłym. To właśnie radość, dobra zabawa i głośny śmiech stanowią podstawę w jej DNA. Zozole idealnie wpisują się w świat gamingu, co zresztą wielokrotnie w swojej historii już udowadniały, dlatego również i tym razem zdecydowaliśmy się pójść w tym kierunku. W tym roku przygotowaliśmy loterię z super nagrodami ze świata gamingu – do wygrania są konsole PS4 PRO oraz doładowania do Play Station Store. Wierzymy, że kampania z influencerami z tej dziedziny będzie stanowić doskonałe dopełnienie komunikacyjne naszej promocji, oraz jeszcze mocniej połączy Zozole ze światem dzieci i młodzieży czerpiących radość z gier – dodaje Krzysztof Milan, group brand manager MIESZKO SA.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj