Topowi gamerzy promują loterię marki Zozole

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Topowi gamerzy promują loterię marki Zozole

Siedmiu topowych gamerów z LifeTube: PLKD, Junajted, Kaluch, RoXMb, Hadesiak, Admiros, Manoyek oraz najpopularniejsza youtuberka wśród polskich piosenkarek – Magda Bereda – biorą udział w dwumiesięcznej kampanii wspierającej loterię marki Zozole.

Wybór youtuberów z kategorii „Gaming” i „Rozrywka” jest nieprzypadkowy. Ich widownię cechuje bardzo wysoki wskaźnik zaangażowania – przejawiający się nie tylko w aktywnym komentowaniu czy reagowaniu na filmy, ale również w braniu udziału w różnorodnych akcjach, konkursach i grywalizacjach, inicjowanych przez twórców. Kampania angażuje influencerów związanych z najpopularniejszymi wśród młodzieży grami: Minecraftem, Robloxem, FIFĄ, Fortnite oraz GTA. Influencerzy realizują filmy dedykowane, w których znajduje się wyraźne zachęcenie do wzięcia udziału w loterii. Pojawią się też lokowania produktów oraz przekierowania do strony loteryjnej promocjazozole.pl.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Na kampanię influencerską, którą wypracowaliśmy z agencją Next, składa się przede wszystkim idealnie dobrana grupa influencerów. Twórcy gamingowi, stanowiący główny trzon kampanii, to grupa z ogromnymi zasięgami i bardzo oddaną publicznością. Natomiast produkty marki Zozole znakomicie wpisują się w komunikację na ich kanałach. Promocja ta idealnie łączy świat gamingu i beztroskiej zabawy jaką reprezentują Zozole. Dodatkowo postanowiliśmy uzupełnić kampanię o udział jednej z najbardziej znanych youtuberek - Magdy Beredy. Taki dobór twórców pozwoli dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców z grupy docelowej marki, do których skierowana jest kampania – komentuje Izabela Malinowska, senior sales manager w LifeTube.

Aby wziąć udział w loterii, należy kupić dowolne opakowanie produktu marki Zozole oraz zarejestrować paragon na stronie promocjazozole.pl. Raz w tygodniu zostanie wylosowana osoba, która wygra konsolę PS4 PRO (łącznie do wygrania jest aż 15 sztuk sprzętu), a co godzinę można będzie wygrać bon o wartości 50 złotych do Playstation Store (łącznie do rozdania jest aż 1164 kodów!). Nagrody są spójne z grupą docelową influencerów, którzy poprzez swoje materiały docierają do osób zainteresowanych gamingiem. Loteria potrwa do 31 sierpnia.

– Zozole to marka, która od wielu lat jest dostępna na naszym rynku. W swoim portfolio ma wiele fantastycznych produktów, które wywołują uśmiech i niosą radość dzieciom i dorosłym. To właśnie radość, dobra zabawa i głośny śmiech stanowią podstawę w jej DNA. Zozole idealnie wpisują się w świat gamingu, co zresztą wielokrotnie w swojej historii już udowadniały, dlatego również i tym razem zdecydowaliśmy się pójść w tym kierunku. W tym roku przygotowaliśmy loterię z super nagrodami ze świata gamingu – do wygrania są konsole PS4 PRO oraz doładowania do Play Station Store. Wierzymy, że kampania z influencerami z tej dziedziny będzie stanowić doskonałe dopełnienie komunikacyjne naszej promocji, oraz jeszcze mocniej połączy Zozole ze światem dzieci i młodzieży czerpiących radość z gier – dodaje Krzysztof Milan, group brand manager MIESZKO SA.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij